اخبار داغ

آتش سوزی زیرزمین منزل مسکونی در اراک مهار شد

آتش سوزی زیرزمین منزل مسکونی در اراک مهار شد
مدیر عامل سازمان آتش نشانی اراک گفت: آتش سوزی زیرزمین منزل مسکونی در کوی قنات ناصری آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود آقازیارتی مدیر عامل سازمان آتش نشانی اراک در گفتگو با اراک امروز؛  گفت: با اعلام خبر آتش سوزی به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۰۰۰ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک، ساعت ۹:۳۰ صبح امروز به کوی قنات ناصری، کوچه شکوفه ۵ اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

photo_2017-04-26_09-59-47

, photo_2017-04-26_09-59-47, photo_2017-04-26_09-59-47,

آقازیارتی اظهار کرد: در این آتش سوزی قسمت زیرزمین یک منزل مسکونی آتش گرفته و دود بسیار غلیظی از راهروهای آن به بیرون متصاعد می شد.

,

وی با اشاره به اینکه این زیرزمین مملو از ضایعات کارتن و لوازم منزل بود، افزود: آتش نشانان بی درنگ جریان برق و گاز ساختمان را برای ایمن سازی محل حادثه قطع کردند و با تجهیز خود به دستگاه های تنفسی وارد محل حادثه شده و پس از گشودن درب زیرزمین، با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده و یک رشته لوله آبدهی مشغول مهار شعله های آتش شدند.

,

مدیر عامل سازمان آتش نشانی اراک اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی با استفاده از فن فشارقوی اقدام به تخلیه دود از داخل ساختمان نمودند.

,

گفتنی است؛ آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش و از سرایت آتش به قسمت های دیگر ساختمان جلوگیری کردند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه