اخبار داغ

با مشارکت افزون بر 2 هزار نفر در انتخابات کلاله:

فرماندار کلاله: در 142 شعبه اخذ رای آرای مردم شهرستان کلاله گرفته می شود

فرماندار کلاله: در 142 شعبه اخذ رای آرای مردم شهرستان کلاله گرفته می شود
با مشارکت افزون بر2 هزار نفر نیروی اجرایی، نظارتی، بازرسی، نیروهای نظامی و انتظامی و خدماتی، این شهرستان آماده برگزاری انتخابات در 142 شعبه اخذ رای هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، نصرت برزگر در گفتگویی اظهار داشت: انتخابات 29 اردیبهشت ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 2 شهر کلاله و فراغی همچنین 105 روستای بخش های مرکزی و پیشکمر شهرستان کلاله برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

فرماندارکلاله خاطرنشان کرد: 845 نامزد برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی دو شهر و 105 روستای این شهرستان ثبت نام کرده بودند که از سوی هیات های اجرایی و نظارت در دو شهر کلاله و فراغی 125نفر برای رقابت در انتخابات تائید صلاحیت شده اند.

,

وی گفت : برای شرکت گسترده مردم در انتخابات در دو شهر و روستاهای این شهرستان 142 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است که از این تعداد 102شعبه در شهر کلاله و روستاهای بخش مرکزی و 40 شعبه اخذ رای نیزدر شهر فراغی و بخش پیشکمر مستقر می شود.

,

برزگر ادامه داد : همچنین از مجموع شعبه های اخذ رای شهرستان کلاله چهار شعبه به صورت سیار به اخذ رای بیماران و افرادی که توان حضور در شعبه های ثابت را ندارند ، خواهند پرداخت.

,

فرماندار کلاله اظهار کرد: درانتخابات آتی شوراهای اسلامی ، در بخش مرکزی کلاله 244 نفر برای عضویت در 72 روستا انتخاب خواهند شد که شورای 58 روستا سه‌ نفره و 14 روستا پنج‌ نفره است و در بخش پیشکمراین شهرستان نیز، در مجموع 101 نفر برای عضویت در 33 روستا انتخاب می‌شوند که شورای 32 روستا سه‌ نفره و یک روستا پنج‌ نفره است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه