اخبار داغ

گلایه های یک کارگر؛

جشن «تکریم کارگران» به نام کارگران به کام مسئولین

جشن «تکریم کارگران» به نام کارگران به کام مسئولین
در مراسمی که به مناسبت روز کارگر و با عنوان «تکریم از کارگران»در اراک برگزار شد،کرامت کارگران با معوق ماندن چند ده ماهه حقوقشان به تمسخر گرفته شد،این قشر حتی با معوقه حقوق چند ماهه هنوز مشغول به کارند تا آبروی صنایع تولیدی حفظ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ به بهانه تکریم از تلاشگران عرصه کار و تولید در هفته گرامیداشت مقام کارگر،مراسمی به همین مناسبت از سوی خانه کارگر اراک در روز دوشنبه ساعت ۹ صبح برگزار شد که نوع و زمان برگزاری آن برای کارگران جای بسی سئوال و تامل داشت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

جشنی که بنام کارگر و بکام کارفرما و مقامات برگزار شد.

,

, ,

سئوال اینجاست که کارگر زحمت کشی که برای گذران زندگی خود در ایام تعطیل نیز مجبور به تحمل اضافه کار به سود کارفرماست چطور امکان دارد که در روز کاری و آن هم ساعت ۹ صبح در این مراسم حضور پیدا کند(همانطور که در عکسها صندلی های خالی کاملا مشهود است).

,

دوم اینکه اگر قرار به تجلیل از کارگر است، بهتر نیست با هماهنگی کارفرمایان در یک روز تعطیل همه کارگران به اتفاق خانواده ها دعوت شوند و توسط مقامات از آنها ،آنهایی که با کمترین مزد بیشترین بهره را به امر تولید می رسانند تقدیر و تشکر شود ولو با اندک هزینه.

,

واقعا جای تاسف است که با بی انصافی برای کارگران پیامک دعوت ارسال می شود در صورتیکه همگی سر کار بوده و باید حسرت حضور در چنین مراسمی را داشته باشند. اکثر کارفرمایان در این روز قادر به پرداخت اندک پاداش ناچیز، به قول خودشان بخاطر بار مالی که برایشان دارد، به کارگران نیستند.بهتر نیست از طرف صنایع و یا استانداری بخاطر تجلیل از این زحمت کشان هدیه ای کوچک به آنها پرداخت شود .

,

از حق نگذریم که با  معوقه حقوق چند ماهه همین کارگران هنوز مشغول به کارند که خدایی ناکرده لطمه به تولید نزنند و آبروی صنایع تولیدی حفظ شود.

,

خواهشمندم مطلب را انعکاس دهید تا مسئولین فقط بشنوند چون عملکردی در کار نیست.

,

یادداشت ارسالی از سوی یکی از کارگران واحدهای تولیدی استان مرکزی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه