اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی خبرداد؛

ثبت نام 150دانشجو در دوره تربیتی شهید چمران/آغازگزینش دانشجویان برای دوره های طرح ولایت و شهید چمران

ثبت نام 150دانشجو در دوره تربیتی شهید چمران/آغازگزینش دانشجویان برای دوره های طرح ولایت و شهید چمران
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون 150 دانشجوی دختر و پسر در این دوره ثبت نام کرده اند، گفت: فردا 7 اردیبهشت ماه آزمون این دوره بصورت الکترونیکی و از کتاب "رسالت های دانشجویی" برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قاسمی مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفتگو با دانشجو پرس، اظهار داشت: بسیج دانشجویی در راستای تقویت روحیه دفاع از اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی، تربیت سرگروه های حلقه های شجره طیبه صالحین،ایجاد حساسیت ودغدغه مندی بیشتر دربین دانشجویان نسبت به انجام فعالیت های تربیتی دانشگاه ها هرساله اقدام به برگزاری دوره های شهید چمران و دوره های طرح ولایت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجو پرس,

 
وی با بیان اینکه دوره شهید چمران فقط بصورت کشوری برگزار می شود، ادامه داد: دوره طرح ولایت در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.
 
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبیگفت: این دوره های تربیتی ویژه ورودی های 94 و95 ونیروهای فکری و دانشجویان دغدغه مند می باشد اما اولویت با ورودی های سال 95 است.
 
قاسمی افزود: ثبت نام سطح یک دوره شهید چمران که از اسفندماه سال قبل آغاز شده تا فردا 7 اردیبهشت ماه ادامه دارد .
 
وی با بیان اینکه تاکنون 150 دانشجوی دختر و پسر در این دوره ثبت نام کرده اند، گفت: فردا 7 اردیبهشت ماه آزمون این دوره بصورت الکترونیکی و از کتاب "رسالت های دانشجویی" برگزار خواهد شد.
 
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی یادآور شد: گزینش و مصاحبه دانشجویان برای دوره های طرح ولایت و دوره شهید چمران از اول اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 15 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
 
قاسمی با بیان اینکه دوره شهید چمران به مدت ده روز متوالی و سه روز تداوم در بازه زمانی 10 تا 30 مرداد درشهر مشهد مقدس برگزار می شود، گفت: 3 نفر از برگزیدگان دوره شهید چمران سال گذشته از 11 اردیبهشت به مدت 4 روز به دوره تکمیلی در شهر قم اعزام می شوند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

وی افزود:دوره طرح ولایت کشوری نیز از 20 تیرماه لغایت 31 مردادماه در شهر مشهد برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه