اخبار داغ

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی:

دانشجو نباید در اختیار یک جریان خاص قرار گیرد

دانشجو نباید در اختیار یک جریان خاص قرار گیرد
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: دانشجو نباید در اختیار یک جریان خاص قرار بگیرد چراکه آن جریان در ایام انتخابات نهایت استفاده را از دانشجو می کند اما بعد از انتخابات دانشجو را کنار می گذارد و تا آخر دوره ریاست خود از دانشجو سراغی نمی گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد اکبری مطلق مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی در گفتگو با دانشجوپرس به برنامه های فرهنگی ترم  جاری اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان در خردادماه و آغاز امتحانات دانشجویی در این ماه، برنامه های فرهنگی و بصیرتی نهادرهبری در ترم دوم در بازه زمانی اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوپرس,

 
وی با بیان اینکه اردوی 2 روزه طبس را در آینده ای نزدیک برای دانشجویان برگزار خواهیم کرد، افزود: دانشجویان خواهر و برادر در دو اردوی زیارتی بصیرتی مجزا به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
 
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: جلسات بصیرتی و مناظره با موضوعات سیاسی و اجتماعی در مراکز دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با حضور میهمانان کشوری برگزار خواهد شد.
 
حجه الاسلام اکبری مطلق ادامه داد: هدف ما از برگزاری این برنامه ها اطلاع رسانی به دانشجویان و روشنگری است نه تبلیغات برای کاندیداها.
 
وی افزود: دانشجو نباید در اختیار یک جریان خاص قرار بگیرد چراکه آن جریان در ایام انتخابات نهایت استفاده را از دانشجو می کند اما بعد از انتخابات دانشجو را کنار می گذارد و تا آخر دوره ریاست خود از دانشجو سراغی نمی گیرد.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه