اخبار داغ

در پاسخ به مسئول کلاله ای:

کاخ نشین و کوخ نشین در پست ریاست جمهوری برابر نیستند

کاخ نشین و کوخ نشین در پست ریاست جمهوری برابر نیستند
در پاسخ به مسئول کلاله ای باید گفت: در سمت ریاست جمهوری کاخ نشین و کوخ نشین یکی نیستند و این سمت نیازمند شخصی است که درد مردم را لمس کرده باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، در یکی از جلسات شهرستان کلاله که اخیرا برگزار شده است، یکی از حضار با بیان دیدگاه های خود در خصوص ویژگی های یک رئیس جمهور برای کشور ایران، با الهام گرفتن از سخن امام راحل(ره) مبنی بر اینکه نباید پست ها و مقام ها در دست افراد کاخ نشین قرار گیرد، به اظهار نظر پرداخته و این مفهوم که کسی که هزینه میلیاردی می کند، قطعا اهل خدمت نیست را بیان کرده است که این سخنان وی باعث واکنش زودهنگام یک مسئول شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

مسئول کلاله ای در پاسخ به اظهار نظر این مسئول کاخ نشین و کوخ نشین را عضو یک مجموعه دانسته است و وجود کاخ نشین را مکمل کوخ نشین بیان کرده است.

,

این اظهارنظر در حالی بیان شد که خود این مسئول در واقعیت برای مدتی زندگی اقشار پایین دست را تجربه کرده و باید بداند که کاخ نشین هیچ وقت به داد کوخ نشین نمی رسد؛ چرا که با درد مستضعفین آشنا نیست.

,

در پاسخ به این مسئول باید گفت: اگر در سمت های اجرایی کشور اگر افراد کاخ نشین قرار گیرند، حاصل آن ریختن میلیارد ها تومان به جیب مدیران نجومی بگیر، انتصاب فرماندار شیشلیک خور، اختلاس در صندوق فرهنگیان برای بها دادن تنها به 30 نفر و ... می شود.

,

حاصل آن وزیری خواهد شد که به پشتوانه ثروت خود هیچ هراسی از بودن یا نبودن در این سمت ندارد و به راحتی توهین می کند.

,

بله آقای مسئول، کاخ نشینان در زمانی برای جامعه فایده دارند که قانع باشند و از ظرفیت های خود برای پیشبرد اهداف نظام و کمک به مستضعفین بهره ببرند نه به بزرگ کردن جیب خود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه