اخبار داغ

پاسخ سمنانی ها به اظهارات اخیر مدیرکل ورزش و جوانان؛

سنگ تمام هواداران سمنانی برای سرخ پوشان "هف"

سنگ تمام هواداران سمنانی برای سرخ پوشان "هف"
هواداران تیم فوتبال هف سمنان با حضور پرشور خود در دیدار با شهرداری همدان، پیام روشنی به اظهارات اخیر مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، پس از آنکه فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در گفتگو با یکی از بخش های خبری سیمای مرکز سمنان اظهار کرد "سمنان تنها شهری است که مردم آن از فعالیتهای ورزشی استقبال نمی کنند" موج گسترده ای از انتقادات اهالی ورزش و شهروندان سمنانی در شبکه های اجتماعی به راه افتاد که در آن از فتاحی خواسته شده بود تا در خصوص این اظهارات تامل برانگیز توضیح دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

هرچند انتقادات ورزشکاران سمنانی با سکوت مدیرکل ورزش و جوانان استان همراه شد اما روز گذشته بیش از هزار هوادار سمنانی با حضور پررنگ خود در استادیوم 15 هزار نفری سمنان پاسخ  روشنی به این اظهارات دادند.

,

ورزش دوستان سمنانی که برای حمایت از تنها نماینده استان سمنان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به ورزشگاه ولایت سمنان رفته بودند در تمام 90 دقیقه رقابت جذاب و نفس گیر هف سمنان و شهرداری همدان به تشویق بازیکنان سرخ پوش هف پرداختند.

,

تماشاگران پرشور سمنانی در طول این مسابقه با شعارهای خود به حمایت از کادر فنی و بازیکنان هف پرداختند تا جایی که مسئولان و بازیکنان این تیم در پایان مسابقه بارها از حضور تماشاگران سمنانی تشکر کردند.

,

به هر صورت حضور روز گذشته سمنانی ها در استادیوم 15 هزار نفری ولایت نشان داد مردم سمنان نه تنها از ورزش گریزان نیستند بلکه اگر فرصت حضور در میادین ورزشی را پیدا کنند به بهترین شکل از آن استفاده خواهند کرد.

,

امید است مسئولان ورزش استان سمنان بجای بیان سخنان نسنجیده در رسانه های جمعی، موانع حضور اقشار مختلف مردم در میادین ورزشی را شناسایی و از میان بردارند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه