اخبار داغ

روحانی: «برنامه‌ی 100 روزه دیگری هم دارم»؛

وعده می‌دهند!

وعده می‌دهند!
رئیس‌جمهوری که نتوانست وعده‌ی حل مشکلات اقتصادی در عرض 100 روز را حل کند و بعداً آن را کذب و چنین قولی را غیرعقلانی خواند، این‌بار نیز می‌گوید برنامه 100 روزه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، عصر سه‌شنبه فیلمی کوتاه از مصاحبه‌ی حسن روحانی با خبرنگار صداوسیما در فضای مجازی و شبکه‌های تلویزیونی منتشر شد. رئیس‌جمهور در این گفت‌وگو عنوان کرد برای رفع معضل بیکاری و خروج از رکود، آن هم‌ در بخش مسکن برنامه دارد و در پایان توأم با خنده از وجود برنامه‌ی 100 روزه‌ای دیگر خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج،,

روحانی 4 سال قبل هنگام مناظره با سایر کاندیداها و ارائه‌ی برنامه‌هایش نیز وعده‌ی ریشه‌کن کردن بیکاری و فقر را داده بود و می‌گفت چنان مردم را از درآمد سرشار می‌کند که اصلاً به یارانه‌ی 45 هزار تومانی نیازی نداشته باشند اما اکنون نه‌تنها اکثریت ایرانی‌ها به یارانه‌ای بیش از 45 هزار تومان نیاز دارند، بلکه بر تعداد بیکاران نیز افزوده شده است.

,

رئیس‌جمهور اکنون در جایگاه یک منتقد ظاهر شده است و به‌گونه‌ای سخنرانی می‌‌نماید که هرکسی او را نشناسد فکر می‌کند برای اولین‌بار قصد ریاست‌جمهوری دارد و از سال 92 تا همین الان فردی دیگر کلیددار قوه‌ی مجریه بوده است.

,

روحانی درحالی از وجود برنامه‌ای 100 روزه برای حل مشکلات سخن می‌گوید که پیش‌تر وعده‌ی رفع معضل اقتصاد را در همین مدت زمان داده بود اما در آخرین نشست خبری خود نیز آن را انکار کرد.

,

چنانچه بخواهیم وعده‌ی جدید رئیس دولت یازدهم را مورد ارزیابی قرار دهیم، از دو حالت خارج نیست و همین دو دیدگاه هم به ضرر او تمام می‌شود.

,

اول آنکه روحانی اگر می‌خواهد بار دیگر برنامه‌ی 100 روزه ارائه دهد و در صورت رسیدن به جایگاه ریاست‌جمهوری و عدم تحقق آن، مقابل دوربین‌ها صریحاً وجود چنین وعده‌ای را تکذیب و یا تحریف نماید، همان بهتر که در مناظره‌ها سکوت اختیار کند و برای استمرار قدرت، به شعور مردم توهین و به تعبیر بزرگان نظام وعده‌ی غیرقابل انجام ندهد.

,

دوما، چنانچه فرض کنیم رئیس‌جمهور این‌بار قصد عوام‌فریبی ندارد و برای ایجاد شوق تبلیغاتی چنین حرف‌هایی را نمی‌زند، باید از او بپرسیم این برنامه‌ها را در این 4 سال و در شرایط بغرنج مردم چرا رو نمی‌کرد؟ اگر واقعاً مشکل قابل حل است و این کابینه از پسِ آن برمی‌آید، چرا در گذشته دست از پا درازتر صرفاً وعده و شعار داده‌‌اند؟

,

با این شرایط که روحانی پیش می‌رود، بعید نیست فردا در مناظرات انتخاباتی همچون گذشته همه‌چیز را بر گردن قبلی‌ها و منتقدان خویش بندازد و مدعی شود: شما نذاشتید من 4 سال کار کنم!

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه