اخبار داغ

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فلاورجان:

برخی با سخنرانی های خلاف واقع افکار عمومی را منحرف می کنند

برخی با سخنرانی های خلاف واقع افکار عمومی را منحرف می کنند
حجت الاسلام رئیسیان گفت:‌در زمانه ای قرار گرفته ایم که برخی ها در فکر خنثی نشان دادن بیانات رهبر معظم انقلاب هستند و خودشان را فرشته نجات معرفی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پلنا؛ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فلاورجان در نشست خبری خود به مناسبت هفته عقیدتی با اشاره به این مطلب که علم و تقوا دو بالی است که رسیدن به کمال بدون هر کدام امکان پذیر نیست گفت: در تاریخ نمونه های عالمان بی تقوا کم نبوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , پلنا, ؛ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فلاورجان در نشست خبری خود به مناسبت هفته عقیدتی با اشاره به این مطلب که علم و تقوا دو بالی است که رسیدن به کمال بدون هر کدام امکان پذیر نیست گفت: در تاریخ نمونه های عالمان بی تقوا کم نبوده اند.,

حجت الاسلام رئیسیان با اشاره به جایگاه رفیع معلمی خاطر نشان کرد: شهید را معلم به مقام شهادت رسانده است و تمام پیامبرانی که خداوند برای هدایت بشر فرستاده است معلم مبعوث شدند که این نشان می دهد بالاترین جایگاه در بین بشریت برای معلمان است.

,

وی با اشاره به برنامه های هفته عقیدتی و سیاسی افزود: با توجه به نقش شهید مطهری در جهت دهی و پرورش افکار این هفته با نام هفته عقیدتی نام گذاری شد تا به پاس زحمات مربیان تربیتی و معلمان از این قشر زحمت کش تجلیل شود.

,

وی ادامه داد: اهم برنامه های این هفته بر روشنگری و تجلیل از فعالان عرصه تربیت پایه ریزی شده است و همچنین دیدار با ائمه جمعه و جماعت، نشست های بصیرتی و یک مسابقه سراسری با نام طاغوت اعظم که برگرفته از سخنان امام خامنه ای عزیز در خصوص جنایتکار بزرگ قرن یعنی آمریکا، دیگر برنامه های این هفته در شهرستان فلاورجان است.

,

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فلاورجان در ادامه با اشاره به دو طرح ملی که در شهرستان فلاورجان در حال اجرا است تاکید کرد: دو طرح مهم و ملی به فلاورجان داده شده است که عمده فعالیت ها و برنامه های آن روی دوش سپاه و بسیج است به طوری که در کنگره شهدا تقریبا همه فعالیت ها توسط بسیج و بسیجیان صورت می گیرد و در طرح کرمات هم بیشترین فعالیت را در زمینه فرهنگ سازی و آموزش بسیج باید انجام دهد.

,

وی ادامه داد: طرح هایی که با مردم سرو کار دارد در صورتی موفق می شوند که در زمینه فرهنگ سازی در رابطه با آن طرح موفق عمل کنند و در واقع طرح کرامت که شهرستان فلاورجان در آن به عنوان الگوی کشوری انتخاب شده است یک طرح فرهنگی است و ما باید در این زمینه فعالتر عمل کنیم.

,

حجت الاسلام رئیسیان اضافه کرد: زمانی که یک معتاد به جمعیت معتادان اضافه می شود در واقع چند خانواده در معرض فرو پاشی قرار می گیرند و شاید یک نسل را نیز با تهدید روبرو کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه بسیج و سپاه وظیفه اصلی شان پاسداری از انقلاب و دست آوردهای آن است تصریح کرد: متاسفانه در زمانه ای قرار گرفته ایم که برخی ها در فکر خنثی نشان دادن بیانات رهبر معظم انقلاب هستند و خودشان را فرشته نجات نشان می دهند.

,

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فلاورجان افزود:‌ هرگاه آقا سخنرانی می کند بلافاصله بعد از آن می آیند و صحبت هایی دقیقاً‌ خلاف واقع و برعکس بیانات آقا می گویند و مثلا رهبری معظم می فرماید: از جانب مردم نترسید آنها می گویند از جانب مردم تحریم درست نکنید و به نوعی می خواهند مقام معظم رهبری را مدافع و خودشان را مخالف جنگ نشان دهند.

,

وی همچنین گفت: این جماعت حواس مردم را پرت و منحرف کرده و بجای آنکه پاسخگوی عملکرد خود باشند می خواهند کشور را به سمت دو قطبی فرهنگی ببرند و به همین دلیل مظلوم تر از آقا پیدا نکرده اند تا به وی حمله کنند ولی بزودی گذشت زمان چهره های آنها را برای ملت نمایان خواهد کرد.

,

حجت الاسلام رئیسیان با اشاره به این مطلب که بسیجی باید بصیرت داشته باشد و آگاهانه در همه عرصه ها حضور یابد تاکید کرد: همواره این بسیجیان بوده اند که چه در انقلاب و چه دفاع مقدس معادلات را بهم زند و موجب تعجب جهانیان شده اند.

,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه