اخبار داغ

برای حضور در دانشگاه و پاسخگویی به سوالات دانشجویان؛

دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان از کاندیداهای ریاست جمهوری

دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان از کاندیداهای ریاست جمهوری
بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان نامه سرگشاده ایی را به کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برای حضور در دانشگاه گیلان و پاسخگویی به سوالات دانشجویان منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پیک دانشجو بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان نامه سرگشاده ایی را به کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برای حضور در دانشگاه گیلان و پاسخگویی به سوالات دانشجویان منتشر کرد. متن نامه بدین شرح است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک دانشجو,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

حضور محترم کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

,

جناب آقایان (به ترتیب حروف الفبا): اسحاق جهانگیری، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، محمد باقر قالیباف، سید مصطفی میر سلیم و سید مصطفی هاشمی طبا

,

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم؛ با سلام وتحیات؛ احتراما به استحضار می رساند، عطف به لزوم  تبیین و تشریح مواضع کاندیداها و پاسخگویی به سوالات دانشجویان، بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان به صورت رسمی در بازه زمانی تبلیغات انتخاباتی، به صورت انفرادی و یا میزگرد و مناظره جهت حضور در دانشگاه گیلان از شما دعوت به عمل می آورد. امید است با قبول دعوت و بیان برنامه ها و دیدگاه های اساسی خود و پاسخگویی به سوالات دانشجویان در جهت انتخاب کاندیدای اصلح قدم برداشته شود.

,

پیشاپیش از همراهی و همکاری جنابعالی کمال تشکر را داریم.

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه