اخبار داغ

رئیس اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاکدشت:

فعالیت‌های شهرداری پاکدشت بدون برنامه‌ریزی است

فعالیت‌های شهرداری پاکدشت بدون برنامه‌ریزی است
رئیس اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت گفت: فعالیت‌هایی که در سطح شهر انجام می‌شود که بی‌برنامگی و بی‌نظمی در سطوح ابتدایی کار قابل روئیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نجفی در در گفت‌وگو با خبرنگار  ارم خبر اظهار داشت: عدم برنامه ریزی و نظم در سطوح ابتدایی کار وجود دارد که شاید جزء کارهای اولیه شهرداری محسوب می شود مانند ترمیم کردن معابر، لگه گیری کوچه ها وخیابان ها و دیگر فعالیت هایی که در سطح شهر انجام می شود لکن این موضوع ناصواب کاملا مشحص است که حداقل هزینه ها برای مردم صورت نگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارم خبر,

نجفی کارشناس ارشد مدیریت آموزش در خصوص زیباسازی شهری گفت : طراحی خیابان بندی های شهر طوری باید انجام شود تا یک وجهه خوبی به نمای شهر اضافه کند اما متأسفانه مسافرانی که قصد خروج از شهر را دارند با پرسش های متعدد از اهالی راه خروجی را پیدا می کنند

,

رئیس اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاکدشت ادامه داد: مجموعه شهرداری پاکدشت با توجه سنوات گذشته در فعالیت های فرهنگی ورود بهتری داشته که بدلیل نبود برنامه ریزی بهره کافی بدست نیامده و این امر موجبات جریان سازی فکری در شهر را فراهم نساخته است.

,

این فعال فرهنگی اظهار داشت : در طرح تفصیلی شهرها سرانه های مختلفی از قبیل فضای سبز، پارک ها،مدارس، بهداشت و درمان قبل از ساخت و سازها در نظر گرفته می شود که در برخی مناطق شاهد عدم توجه و در مناطق دیگر با در نظر گرفتن نبود امکان سکونت افراد زمان معین شده توسط شورای شهر سپری شده و میتوان شاهد واگذاری فعالیت های شهرداری بدون برنامه ریزی ، فعالیت هایی که در سطح شهر انجام می شود که بی برنامگی و بی نظمی در سطوح ابتدایی کار قابل روئیت است.

,

محمد نجفی در نقد و برسی فعالیت های شهرداری عنوان شد: عدم برنامه ریزی و نظم در سطوح ابتدایی کار وجود دارد که شاید جزء کارهای اولیه شهرداری محسوب می شود مانند ترمیم کردن معابر، لگه گیری کوچه ها وخیابان ها و دیگر فعالیت هایی که در سطح شهر انجام می شود لکن این موضوع ناصواب کاملا مشحص است که حداقل هزینه ها برای مردم صورت نگرفته است.

,

نجفی کارشناس ارشد مدیریت آموزش در خصوص زیباسازی شهری گفت : طراحی خیابان بندی های شهر طوری باید انجام شود تا یک وجهه خوبی به نمای شهر اضافه کند اما متأسفانه مسافرانی که قصد خروج از شهر را دارند با پرسش های متعدد از اهالی راه خروجی را پیدا می کنند.

,

رئیس اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاکدشت ادامه داد: مجموعه شهرداری پاکدشت با توجه سنوات گذشته در فعالیت های فرهنگی ورود بهتری داشته که بدلیل نبود برنامه ریزی بهره کافی بدست نیامده و این امر موجبات جریان سازی فکری در شهر را فراهم نساخته است.

,

این فعال فرهنگی اظهار داشت : در طرح تفصیلی شهرها سرانه های مختلفی از قبیل فضای سبز، پارک ها،مدارس، بهداشت و درمان قبل از ساخت و سازها در نظر گرفته می شود که در برخی مناطق شاهد عدم توجه و در مناطق دیگر با در نظر گرفتن نبود امکان سکونت افراد زمان معین شده توسط شورای شهر سپری شده واگذاری سرانه آموزشی اتفاق می افتد.

,

محمد نجفی ادامه داد: همچنین برابر ماده ۱۸ قانون شهرداری به ازای هر ۲۰۰ واحد مسکونی یک واحد آموزشی باید در نظر گرفته شود که متأسفانه با انعقاد قرارداد های مختلف جدا ازهم ۱۰۰۰ واحد ۱۹۹ تایی ساخته شده و مردم را با مشکل آموزشی مواجه ساخته است که برای برطرف کردن این موضوع آموزش و پرورش با کمک خیرین اقدام به ایجاد مدارس نموده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه