اخبار داغ

واکنش معاون استاندار به تغییر نام استادیوم 15 هزار نفره یاسوج و تعطیلی این استادیوم

واکنش معاون استاندار به تغییر نام استادیوم 15 هزار نفره یاسوج و تعطیلی این استادیوم
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تغییر نام استادیوم 15 هزار نفری یاسوج واکنش نشان داد و گفت اسم این استادیوم قبلا در شورای نامگذاری مشخص شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازایل بانو، ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج که سال 94 با حضور وزیر ورزش و جوانان در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد همچنان دست نخورده باقی مانده است و این پایگاه خبری تا گرفتن نتیجه مصاحبه ها و گزارش های خود در رابطه با این ورزشگاه را منتشر می کند که در زیر مصاحبه معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با این استادیوم را می خوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

فتاح محمدی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: جلسه شورای نامگذاری این استادیوم  در گذشته  تشکیل شد و مصوب شد که وکلیت مجتمع را شهدای دولت آباد نام گذاری  کنند.

,

وی بیان کرد: با توجه به نارضایتی ها و اعتراض هایی که در میان مردم به وجود آمده بود مصوب شد که کلیه مجمتع به اسم مجتمع آزادی شهدای دولت اباد و خود استادیوم به اسم شهید فتحی نامگذاری شود.

,

محمدی عنوان کرد: اینکه این نامگذاری تا کجا پیش رفته است در جریان جزئیات نیستم.

,

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که با وجود اینکه ورزشگاه افتتاح شده اما استفاده ای از آن نمی شود گفت: با توجه به مشکلاتی که استادیوم تختی یاسوج برای برگزاری مسابقات دارد قرار بر این شده که  لیگ دو تیم استان در این ورزشگاه برگزار شود.

,

وی ادامه داد: ما پیگیر هستیم اما دلیل آن را اول از مدیرکل ورزش و جوانان بپرسید بعد من نتیجه را به رسانه ها اعلام می کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه