اخبار داغ

یادداشت/

نام و اعتبار «رهبر معظم انقلاب» را هزینه نکنیم

نام و اعتبار «رهبر معظم انقلاب» را هزینه نکنیم
در بازار گرم تبلیغات انتخاباتی، رعایت باید ها و نبایدهایی ضرورت دارد که باید از سوی هر یک از نامزدها لحاظ شود. سواستفاده از نام شخصیت ها از جمله مواردی است که در برخی از تبلیغات قابل رصد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین نامه؛ آرش گوکلانی فعال سیاسی و اجتماعی علی آباد کتول نوشت: این روز ها که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش رو داریم فضای کشور هم به شدت سیاسی شده که دغدغه مردم پیرامون مسائل تامین معیشت و سرنوشت کشور از دلایل آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین نامه؛,

با رصد فعالیت های دوستان انقلابی به ویژه در فضای مجازی می توان وجود حس دلسوزی، نگرانی، دغدغه مبارزه با فساد و تبعیض و عدالت خواهی در آن ها پی برد، اما در این میان برخی تحلیل ها و برداشت ها به جامعه القا می شود که فارغ از داشتن تبعات جدی برای آبروی انقلاب، وجه شخصیتی و انقلابی گری مقام معظم رهبری را هم خدشه دار می کند.

,

برخی تحلیل ها در فضای مجازی منتشر می شود که بنده به شدت نگران آن هستم، چرا که تحلیل هایی مانند «نظر رهبری به رییس جمهور شدن فلان شخص است» و یا «نظر رهبری بر ۴ ساله شدن رییس جمهور فعلی است» بیشتر برداشت های شخصی افراد از بیانات رهبر معظم انقلاب نه چیزی که ایشان بر زبان جاری می سازند.

,

پس از پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات های زیادی در کشور برگزار شد و همواره مردم کاندیدای مورد نظر خود را آزادانه انتخاب کرده اند. لذا اگر چه می گوییم باید ویژگی های فرد اصلح را در بیانات رهبر معظم انقلاب جست و جو کرده و کاندیدایی پایبند به اصول و آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) انتخاب کنیم، اما هیچکس حق ندارد عکس کاندیدایی را در کنار عکس مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) قرار دهد و زیر آن بنویسید؛ کاندیدای رهبر انقلاب!

,

بدانیم که با این کار با دست و اراده خودمان فضا را برای تحلیل ها و فعالیت های تخریبی ضد انقلاب ها باز می شود و بازنده این بازی خودمان خواهیم بود.

,

ممکن است به برخی ساز و کارها در دولت ها داشته باشیم، در واقع انقلاب کردیم که بتوانیم وضع موجود را اصلاح کنیم، اما معتقدم تحلیل های غلط و نادرست می تواند سبب انحراف در تشخیص شود و یک کشور را به سرازیری سقوط ببرد و لذا باید مبنای فعالیت های همه اعم از اصلاح طلب و اصولگرا حفظ آبروی نظام و انقلاب اسلامی باشد.

,

مردم این روزها با سختی های زیادی دست و پنجه نرم می کنند، درد زیاد و ناگفته ها فراوان است اما مهمترین مسئله حفظ وحدت و یکپارچگی برای دفاع از انقلاب اسلامی و ایستادگی پای آراء مردم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه