اخبار داغ

روسای ستاد نامزدهای ریاست جمهوری در استان کهگیلویه وبویراحمد را بیشتربشناسید+تصاویر

روسای ستاد نامزدهای ریاست جمهوری در استان کهگیلویه وبویراحمد را بیشتربشناسید+تصاویر
سه تن از چهره های سیاسی و شناخته شده استان که در حال حاضر روسای ستاد نامزدهای ریاست جمهوری در استان کهگیلویه وبویراحمد شده اند را بیشتر بشناسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازبویرخبر،بعد از اعلام نتایج شورای نگهبان و احراز صلاحیت شش نفر برای رقابت در صحنه دوازدهمین دوره ریاست جمهوری سه تن از نامزدهای ریاست جمهوری در استان کهگیلویه وبویراحمد ریاست ستاد های خود را معرفی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

طی حکمی از سوی علی اکبر نیکزاد رئیس ستاد دکتر ابراهیم رئیسی، حجت‌الاسلام صفدر پناهی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

,
, ,

حجت الاسلام صفدر پناهی از اصولگریان استان و عضو شورای مشورتی جریان اصولگرایی کهگیلویه و بویراحمد بوده که در حال حاضر رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان را بر عهده دارد.

,

*****************************************************

, *****************************************************,

در همین زمینه طی حکمی از سوی شریعتمداری رئیس ستاد حسن روحانی رئیس دولت یازدهم سید‌ضیاء الدین رضا توفیقی به عنوان رئیس ستاد روحانی در استان کهگیلویه وبویراحمد شد.

,

رضا توفیقی دارای کارشناسی ارشد تاریخ و از چهره‌های شناخته شده اصلاح طلبان در استان است.

,
, ,

وی در سالهای ۷۷ تا ۸۰ فرماندار کهگیلویه و از ۸۱ تا پایان دولت اصلاحات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را بر عهدا داشت ؛ رضا توفیقی که از چهره تندور اصلاح طلبان بوده عضو تشکل سیاسی کارگزاران نیز محسوب می شود.

,

*****************************************************************

, *****************************************************************,

بنا بر اخبار موثق و با حکم دهقان رئیس ستاد دکتر قالیباف در کشور خلیفه خلقی‌پور، از چهره‌های سرشناس سیاسی و از مهمترین فعالین طیف اصولگرا در کهگیلویه و بویراحمد به عنوان ریاست ستاد قالیباف در استان محسوب شده است.

,

خلقی پور دارای مدرک دکترای جغرافیای برنامه ریزی شهری و از پرسنل آموزش و پرورش بوده که از مهمترین سوابق اجرایی وی را می‌توان به بخشدار مرکزی بویراحمد، ریاست شورای شهر یاسوج، مدیرکل سازمان کار و امور اجتماعی استان  و معاونت پشتیبانی و توسعه‌ی منابع استانی استاندار در زمان حاج حسینی استاندار اسبق استان اشاره کرد.

,
, ,

همچنین خلقی‌پور، به مدت پنج سال به عنوان رئیس کانون قرآن استان را در پرونده خود دارد.

,

بر اساس همین شواهد هنوز اعضای ستاد سه نامزد دیگر به نام  هاشمی طبا، میر سلیم و جهانگیری هنوز در استان مشخص نشده است و با توجه به اینکه جهانگیری  به عنوان نامزد پوششی دولت در این عرصه ثبت نام کرده است ،شاید ستاد یاز وی در استان دایر نگردد و بنا به گفته هاشمی طبا وی هیچ گونه ستادی در کشور برپا نخواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه