اخبار داغ

چهار سوال اساسی از شورای شهر یاسوج

چهار سوال اساسی از شورای شهر یاسوج
این مردم امروز شاهد دید و بازدیدهای زیادی از طرف کاندیدای محترم شهر و دیارمان هستند که سرگرمی خاصی ایجاد نموده و به نوعی میتوان گفت برای بعضیها انجام صله ارحام است و بیان این موضوع جای شکر و سپاس از حضرت حق را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ،سید خلیل عزیزی - مردم عزیز و همیشه در صحنه شهر و دیارمان به حول و قوه الهی همچنان مثل گذشته در پی افتخار دیگری هستند تا  برگ زرین دیگری در  این انقلاب و استان عزیزمان به ثبت برسانندو با حضوری حداکثری در ٢٩ اردیبهشت ماه نام استان را همچنان در سطح استانهای کشور ثابت و استوار نگه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  ،, سید خلیل عزیزی,
مردمی سخت کوش از جنس دنای استوار و سراسر شیعه از پیروان اسوه شجاعت و عدالت.این مردم امروز شاهد دید و بازدیدهای زیادی از طرف کاندیدای محترم شهر و دیارمان هستند که سرگرمی خاصی ایجاد نموده و به نوعی میتوان گفت  برای بعضیها انجام صله ارحام است و بیان این موضوع جای شکر و سپاس از حضرت حق را دارد.
,
وضعیت موجود حقیر را بر این داشت که به ارائه چهار سوال از نمایندگان مردم در ادوار گذشته شورای شهر یاسوج که مجددا کاندیدای دوره پنجم شورای شهر شده اند شوم.شاید انشاالله روشنگری باشد تا مردم عزیزمان اگاهانه بهتر از ادوار گذشته جهت داشتن شهری زیبا و  درخور مردم عزیزمان انتخاب بهتری خارج از هرگونه قومی گری و جناحی داشته باشند.
,
خاضعانه و خاشعانه از نمایندگان مردم شهر یاسوج که مجددا جهت دوره پنجم ثبت نام نموده اند میخواهم پاسخ این چهار سؤال را در نشستهای عمومی با همشهریان عزیز و یا از طریق سایت های محلی بدهند تا مردم عزیزمان هوشمندانه در روز سرنوشت ساز 29 اردیبهشت ماه اصلح را انتخاب نمایند.
,
١-تنها سرگرمی جوانان عزیز شهر یاسوج و قشر ورزشکار و ورزش دوست تیم شهرداری بود که در زمان حضور دوره چهارم شورای کنونی شهر یاسوج حذف شد،علت را بفرمایید؟
,
٢-کسانی که در دوره شما در تیم شهرداری انتصاب شدند به چه دلیل بوده و جهت این دوره کوتاه چه مبلغی به عنوان حق الزحمه دریافت نمودند؟ 
,
٣-در بحث شهرسازی و رفع معضل ترافیک چه اقداماتی صورت گرفت؟
,
٤-بحث خرید کارخانه آسفالت و سنگ شکن جهت شهرداری یاسوج که سرو صدای زیادی در شورا و شهرداری ایجاد نمود به کجا انجامید و به چه نتیجه ای رسید؟ 
,
بی شک این سؤالات دغدغه خیلی از همشهریان میباشد که بی صبرانه منتظر پاسخ شما عزیزان هستند.
,
 
,
والعاقبه للمتقین
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه