اخبار داغ

ضرب و‌شتم داور بهبهانی توسط بازیکنان فولادنوین ایذه تکذیب شد

ضرب و‌شتم داور بهبهانی توسط بازیکنان فولادنوین ایذه تکذیب شد
در بازی‌های لیگ جوانان خوزستان، کتف داور مسابقه بین تیم‌های فولاد نوین ایذه و شاهین رامهرمز آسیب دید که خبر مربوط به این حادثه در صدر خبرهای جنجالی ورزش کشور قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر ایذه، صحبت‌هایی که درباره این بازی در حال انتشار در سایت هاست، کاملاً اشتباه است و می‌توان گفت حاصل تخیلات خبرنگاری است که از اصل ماجرا خبر نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر ایذه,

در بازی بین تیم های فولاد نوین ایذه و شاهین رامهرمز که به میزبانی شهر قلعه تل برگزار شد، در نهایت با شکست دوبرصفر نماینده ایذه به پایان رسید.

,

حافظ دانیالی ، سرمربی فولاد نوین ایذه درباره این اتفاق گفت: ما از داوری بسیار راضی بودیم و هیچگونه اعتراضی هم به نحوه کار وی نداشتیم، داور مسابقه یکی از بازیکنان ما را اخراج کرد، ما هم تصمیم داور را پذیرفتیم و حتی اعتراضی هم‌ نکردیم.

,

وی افزود: در انتهای مسابقه، بازیکن جوان و بی تجربه ما برای نشان دادن اعتراض خود به سمت داور می‌رود، حمله ای در کار نبوده است، مربی این تیم مقابل، دست داور را می‌کشد و باعث آسیب دیدگی کتف وی می‌گردد، ما هم به رسم مهمان نوازی وی را برای معالجه به بیمارستان ایذه منتقل کردیم که مشخص شد کتف وی آسیب جدی ندیده است و با معالجه سرپایی از بیمارستان مرخص شد و الان در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

,

عباس راکی ، رییس هیات فوتبال ایذه نیز با تایید صحبت های دانیالی اظهار کرد: ما با استان مکاتبه کردیم، گزارش داور موجود است، اصلا بازیکن فولاد نوین برخوردی با داور نداشته است، رییس هیات فوتبال استان و سایر عوامل قول رسیدگی به این موضوع را در اسرع وقت داده اند.

,

راکی تاکید کرد: من با داور این مسابقه هم صحبت کردم که موضوع حمله بازیکنان ایذه ای را تکذیب کرد، این موضوع توسط یک خبرنگار رامهرمزی منتشر شده است که اصلا صحت ندارد و  قصد وی از پخش این خبر نادرست نیز مشخص نیست، امیدوارم خبرنگاران به وظیفه خود که آگاهی بخشی است بپردازند نه اینکه با شایعه سازی باعث خدشه دار کردن احساسات مردم و بازی با آبروی یک شهر شوند.

,

سلمان روانخواه داور جوان و آینده‌دار دیدار تیم‌های فولاد نوین و‌ شاهین در گفتگویی کوتاه با خبرنگار عصر ایذه، حرف های دانیالی و راکی را تایید کرد و گفت: وضعیت من خوب است و هیچ مشکلی ندارم، یک آسیب دیدگی جزیی بود که به سادگی رفع شد،  گزارش بازی را تقدیم هیات فوتبال استان خواهم کرد.

,

 

,

, , ,

وی در جواب اینکه آیا بازیکنان ایذه ای وی را مورد ضرب و شدم قرار دادند یا خیر اظهار کرد: اصلا چنین چیزی وجود نداشت و عامل مصدومیت من بازیکن فولاد نوین نبود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه