اخبار داغ

فعال اقتصادی بخش کشاورزی مطرح کرد؛

بیمه تامین اجتماعی و قانون کار، دو چالش اصلی بخش کشاورزی/تقاضای بالای محصولات گلخانه ای در بازارهای روسیه و آسیا

بیمه تامین اجتماعی و قانون کار، دو چالش اصلی بخش کشاورزی/تقاضای بالای محصولات گلخانه ای در بازارهای روسیه و آسیا
امین گفت: بیمه تامین اجتماعی و قانون کار دو چالش اصلی بخش کشاورزی بوده که واحدهای تولیدی را در اجرای طرح‌های توسعه نگران کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ مدیرعامل کشت و صنعت امین در حاشیه بازدید کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی اصفهان از این مجتمع گفت: دولت برای رشد اشتغال و مقابله با بیکاری می‌تواند معافیت ویژه و دایمی برای بیمه تامین اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی در نظر بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

عزیز الله امین تصریح کرد: بیمه تامین اجتماعی و قانون کار دو چالش اصلی بخش کشاورزی بوده که واحدهای تولیدی این بخش را از اجرای طرح‌های توسعه و اشتغال‌زایی نگران کرده است.

,

وی افزود: دولت به‌جای اینکه برای پول برق کشاورزان یارانه پرداخت کند برای بیمه تامین اجتماعی کارگران این بخش هزینه کند و قیمت برق را بدون یارانه محاسبه کند .

,

مدیرعامل کشت و صنعت امین ارایه تسهیلات بلاعوض به کشاورزان را خطرناک توصیف کرد و گفت: تسهیلات بایستی در برابر تولید و ایجاد اشتغال پرداخت شود .

,

امین کیفیت، استمرار و میزان را سه عامل موفقیت در صادرات محصولات کشاورزی برشمرد و گفت: چنانچه بخش کشاورزی این سه مولفه را رعایت کند می‌تواند در بازارهای صادراتی حضور فعال داشته باشد.

,

وی تقاضا برای محصولات گلخانه ایی را در بازارهای روسیه و آسیا قابل‌توجه دانست و گفت:نوسان تولیدات و کمبود محصول مهم‌ترین چالش صادرات محصولات گلخانه ای است .

,

این فعال اقتصادی توضیح داد: برای صادرات محصولات کشاورزی بایستی با حجم بالا و مستمر فعالیت کرد و به دلیل کوچک بودن واحدهای تولیدی گلخانه ایی و نوسان تولیدات نمی‌توان انتظار موفقیت در صادرات را داشت.

,

وی ایجاد فرهنگ کارگروهی بین گلخانه داران استان را گامی موثر در افزایش کمی و کیفی صادرات محصولات کشاورزی دانست و گفت: سازمان‌دهی تولید محصولات موردنیاز بازارهای صادراتی و برندسازی مشترک بین این واحدهای تولیدی می‌تواند به رشد صادرات این بخش کمک کند.

,

مدیرعامل کشت و صنعت امین در بخش دیگری از سخنان خود تولید محصولات گلخانه ایی را یکی از راهکارهای مقابله باکم آبی در حوضه زاینده‌رود برشمرد و گفت: کشاورزان می‌توانند در کنار کاشت محصولات گلخانه ای کاشت در زمین باز را  نیز دنبال کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه