اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد خبر داد:

خدمات مورد نیاز مددجویان اشتهاردی در شهرستان ارائه می شود

خدمات مورد نیاز مددجویان اشتهاردی در شهرستان ارائه می شود
مصطفی رجبعلی: در حال حاضر دیگر نیاز نیست هیچ مدد جویی برای ادامه ی کارها به سازمان در کرج رجوع کند چرا که در یک سال اخیر امکانات مختلفی برای ارائه خدمات به مددجویان اشتهاردی فراهم امده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تات خبر، مصطفی رجبعلی مدیر اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد در گفتگو با خبرنگار تات خبر، با اشاره به اینکه تمامی امکانات لازم برای مددجویان در شهرستان فراهم آمده است، گفت: در حال حاضر دیگر نیاز نیست هیچ مدد جویی برای ادامه ی کارها به سازمان در کرج رجوع کند چرا که در یک سال اخیر امکانات مختلفی برای ارائه خدمات به مددجویان اشتهاردی فراهم امده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر,

وی در ادامه توضیح داد: در حال حاضر کمیسیون ICF و کمیته ی توان بخشی در اداره ی بهزیستی شهرستان تشکیل شده است و دیگر نیازی نیست مددجویان برای شرکت در کمیسیون و دریافت تجهیزات به کرج مراجعه کنند.

,

رجبعلی ادامه داد: یکی از دغدغه های مهم شهرستان طلاق است که خوشبختانه توسط یکی از موسسه های غیر دولتی استان راه اندازی شده است و به مردم به صورت رایگان خدمات ارائه می دهد.

,

وی افزود: خوشبختانه توانستیم معاونت تخصصی اداره که شامل امور توانبخشی، امور اجتماعی، امور فرهنگی و پیشگیری می شود را به کمک علی حبیب زاده یکی از بهترین و مجرب ترین نیروهای استان فعال تر کنیم.

,

مدیر اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد خاطر نشان کرد: همه امکانات توانبخشی از جمله ویلچر، واکر، سمعک و وسایل بهداشتی در شهرستان وجود دارد و لازم نیست کسی از انبار استان وسایل مورد نیاز خود را تهیه کند.

,

رجبعلی در پایان با تشکر از مسئولین شهرستانی به خاطرامکاناتی که در اختیار این اداره قرار دادند، گفت: بسیاری از مددجویان از امکانات این اداره خبر ندارند و همین امر باعث شده است استقبال خوبی از طرف مردم صورت نپذیرد لذا رسانه ها می توانند در این خصوص ما را یاری فرمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه