اخبار داغ

شهردار دهدز عنوان کرد:

پروژه آبشار مصنوعی پارک صخره‌ای دهدز به زودی تکمیل می‌شود

پروژه آبشار مصنوعی پارک صخره‌ای دهدز به زودی تکمیل می‌شود
شهردار دهدز گفت: فاز اول آبشار مصنوعی پارک صخره‌ای دهدز افتتاح شد و بزودی این پروژه تکمیل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا غلامحسین اسدی زاده شهردار دهدز در گفت و گو با خبرنگار عصر ایذه ضمن منحصر به فرد خواندن پروژه آبشار مصنوعی دهدز، اظهار کرد: راه اندازی اولیه این پروژه مدتی است آغاز شده که امیدواریم تا یکی دو ماه آینده ریزه کاری‌های این پروژه به پایان برسد و آبشار به بهره برداری نهایی برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر ایذه,

وی با اشاره به اعتراض برخی از شهروندان نسبت به نگهداری دام توسط برخی از مردم دهدز عنوان داشت: حیوانات اهلی وسیله امرار و معاش مردم هستند، لذا باید نهادهایی چون: جهاد و کشاورزی، منابع طبیعی، دامپزشکی، بهداشت و درمان، بخشداری، شهرداری،

,

دادگستری و حتی مردم همت کنند و با احداث شهرک دامپروری در گوشه ای از شهر، مکانی را برای نگهداری حیوانات اهلی ایجاد کنند.

,

 

,


اسدی زاده مشکل اصلی شهرداری دهدز را کمبود اعتبار عنوان کرد و افزود: از ۳۱تیر ۹۵تاکنون بودجه‌ای برای کار های عمرانی به ما اختصاص داده نشده و تا منبع مالی نباشد نمیتوان کار خاصی انجام داد.
شهردار دهدز در خصوص زمین چمن مصنوعی پارک صخره ای زاگرس گفت: این مجموعه با زیربنای هزار مترمربعی واعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیون تومان که از اعتبارات جاری شهرداری دهدز تامین شده بود، روز گذشته باحضور مسئولین شهرستان و منطقه دهدز افتتاح شد.

, , ,
,
,

, , ,

وی اضافه کرد: این زمین چمن به زودی پس از انجام مزایده به بخشش خصوصی واگذار می‌شود و قابل بهره برداری خواهد بود.
غلامحسین اسدی زاده همچنین گفت: پروژه دروازه ورودی شهر با نماد بختیاری نیز با اینکه پیمانکار در مزایده برنده شده اما متاسفانه در تعیین پیمانکار مشکلاتی وجود دارد، در این راستا و برای تعیین تکلیف نهایی با استانداری مکاتبه کردیم و اگر برنده اعلام شود، احتمالا ظرف مدت دو تا سه روز آینده کار ساخت پروژه آغاز خواهد شد.
شهردار دهدز خاطرنشان کرد: پروژه بازارچه پارک صخره ای به صورت ۱۰۰% تکمیل شده و تنها ساخت محوطه باقی مانده است.

,
,
,

اسدی زاده در خصوص پارک صخره ای زاگرس اظهار داشت: این پارک ۱۵هکتار است و پروژه ای نوپاست که متاسفانه اکثر پروژه های ما به دلیل کمبود اعتبار تعطیل شده است، اگر چه زمان زیادی صرف ساخت پروژه هایی نظیر آبشار و چمن مصنوعی شد، اما همه از محل اعتبارات داخلی تامین شده و هنوز برای چمن مصنوعی بدهکاریم.

,

 

,

, , ,

وی در خصوص فضای سبز شهر گفت: تنها دغدغه ما در بحث فضای سبز شهر دهدز تامین آب است، چرا که مردم دهدز در تامین آب آشامیدنی نیز با مشکل مواجه اند و اگر ما بخواهیم فضای سبز را گسترش دهیم مطمئنا گیاهان از بی آبی خشک می‌شوند.
شهردار دهدز در پایان از نامگذاری و آسفالت برخی از معابر شهر دهدز نظیر محله پای تل و سرتل دهدز اشاره کرد و افزود: در دهدز کوچه‌هایی وجود دارد که نامگذاری نشده، اما نام ها تعیین و تصویب شده فقط بحث خریداری باقی مانده و امیدواریم تا قبل از پایان سال مالی که ۳۱تیرماه است کار نصب نام خیابان و کوچه ها به پایان برسد.

,
,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه