اخبار داغ

نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی:

ریشه مشکلات سیاسیون در قیام برای نفس است/دلیل وضعیت نامناسب اقتصادی در دو سال پایانی دولت دهم

ریشه مشکلات سیاسیون در قیام برای نفس است/دلیل وضعیت نامناسب اقتصادی در دو سال پایانی دولت دهم
نماینده سابق مردم در مجلس نهم با بیان اینکه عدم حفظ وحدت اصلی‌ترین دلیل شکست نیروهای انقلابی در انتخابات دوره قبل بود گفت: ریشه همه مشکلات سیاسیون در قیام برای نفس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی کوچک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار دانشجوخبر در پاسخ به این سوال که آیا جریان اصلاحات در انتخابات 96 از روحانی عبور می‌کند یا خیر، عنوان کرد: هر مجموعه یا جریان سیاسی که دارای یک باور استوار و خط مشی روشن و شفاف باشد، نمی‌تواند از روحانی عبور نکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوخبر,

وی در ادامه به تشریح اقدامات روحانی پرداخت و افزود: اصلاحات می‌تواند از روحانی عبور کند چرا که ایشان به جز ابراز ارادت به کدخدا و چشم دوختن به برجام هیچ کار دیگری انجام نداد و جز ضرر چیزی باقی نگذاشته است.

,

نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی ریشه مشکلات مردم در دو سال پایانی ریاست احمدی‌نژاد را توافق ژنو دانست و تصریح کرد: ریشه مشکلات اقتصادی در دو سال آخر دولت فعلی تحریم‌های عجیب و غریبی بود که دنیای استکبار علیه ما وضع کرد. تحریم بانکی علیه ما اعمال شد و از انتقال بانکی محروم شدیم. از طرفی دیگر نیز در صادرات نفت ما مشکلاتی را پدید آوردند و شرایط به جایی رسید که وضع برای ما دشوار شد.

,

کوچک زاده ادامه داد: ملت ایران همیشه نشان داده که در سخت‌ترین شرایط نیز به بالاترین نقطه موفقیت دست پیدا می‌کند. در همان ایام که صادرات نفت ما کاهش یافته بود، امکان برگشت هزینه آن نیز وجود نداشت چرا که بانک‌های ما تحریم بودند.

,

وی در ادامه تشریح ماجرای توقف رشد صادرات نفت اضافه کرد: طی چند ماه، با اقداماتی بی‌نظیر که آقای قاسمی وزیر نفت وقت آن‌ها را در صحن مجلس تشریح کرد، دوباره صادرات نفت افزایش یافت و به دو برابر رسید اما در مذاکرات ژنو آقایان توافق کردند که تا مشخص شدن وضعیت برجام، میزان صادرات نفت ایران افزایش پیدا نکند. ما در حال افزایش صادرات نفت با استفاده از توانایی داخلی بودیم که مذاکره آقایان وقفه ایجاد کرد و این به نظر بنده اصلی‌ترین دلیل پیدایش مشکل معیشتی در دو سال آخر دولت پایانی شد.

,

ریشه همه مشکلات در قیام برای نفس و برای تصدی عناوین مهم کشوری است. این جمله را نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان و تأکید کرد: دوستان اصولگرا به خاطر همین موضوع در انتخابات سال 92 شکست سنگینی خوردند و امیدوارم که در انتخابات این دوره این موضوع تکرار نشود.

,

کوچک‌زاده در پایان در ارتباط با سرانجام برجام خاطرنشان کرد: خود مسئولان دولتی اقرار می‌کنند که برجام بر روی کاغذ امضا شده اما در عمل جز رفتارهای ناپسند آمریکایی‌ها و کینه‌توزی آن‌ها چیزی را مشاهده نکرده‌ایم. رئیس جمهور نیز چندین بار مسائل مختلفی را برای توجیه کردن این امر مطرح کرده که قابل قبول نیست.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه