اخبار داغ

درخشش بانوان دوومیدانی کار نونهال ایذه‌ای در مسابقات قهرمانی مناطق کشور

درخشش بانوان دوومیدانی کار نونهال ایذه‌ای در مسابقات قهرمانی مناطق کشور
تیم اعزامی دوومیدانی نونهالان دختر خوزستان به مسابقات قهرمانی مناطق کشور با درخشش دوومیدانی کاران ایذه ای به مقام قهرمانی دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر ایذه، در این رقابت ها که روز گذشته به میزبانی شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، تیم اعزامی خوزستان با درخشش نفرات ایذه ای خود روی سکوی قهرمانی ایستاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر ایذه,

در این مسابقات پارمیس حیدری که به عنوان یکی از ستارگان آینده دوومیدانی بانوان کشور از وی یاد می‌شود مدال طلای ماده دو ۱۵۰۰ متر و مدال برنز ماده دو ۴۰۰ متر را بدست آورد.

,

فرشته پور حدادی در ماده دو ۱۵۰۰ متر دوم شد و مدال برنز ماده دو ۱۰۰ متر با مانع را بر گردن آویخت، ساناز شاهپری در ماده دو ۴۰۰ متر یک مدال خوشرنگ طلا برای خوزستان کسب کرد و آتنا حبیبی نیز در ماده ۱۰۰ متر با مانع روی سکوی دوم ایستاد و صاحب گردن آویز نقره ای این مسابقات شد.

,

, , ,

میترا اسدی و اسفندیار موسوی مربیان ایذه ای به عنوان مربی و سرپرست در کنار تیم اعزامی بودند.

,

گفتنی‌ است تیم نونهالان خوزستان ، با درخشش دوومیدانی کاران ایذه ای با کسب ٦٥ امتیاز مقتدرانه به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کرد و تیم های فارس و چهارمحال و بختیاری به ترتیب با کسب ٤٦ و ٣٤ امتیاز به مقام های دوم و سوم رسیدند.

,

بانوان نونهال خوزستان در این مسابقات ٤ مدال طلا ، ٣ مدال نقره و ٢ مدال برنز کسب کردند تا فراتر از دیگر تیم های سکوی نخست را از آن خود کنند.

,

 

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه