اخبار داغ

فرماندار سرپلذهاب خبر داد:

تخصیص 3 میلیارد و 500 میلیون ریال برای خرید و تجهیز سمن سرای سرپلذهاب

تخصیص 3 میلیارد و 500 میلیون ریال برای خرید و تجهیز سمن سرای سرپلذهاب
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: به منظور خرید و تجهیز سمن سرای شهرستان سرپل ذهاب مبلغ 3میلیارد و 500میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  اکبر سنجابی  در گفتگو با بازی دراز، ضمن اشاره به جایگاه و اهمیت سمن ها اظهار داشت: در واقع سمن ها بر اساس مشارکت و مدیریت مردمی و غیردولتی اداره می شوند و ارایه ی خدمات و پیگیری اهداف عام المنفعه را در دستور کار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازی دراز,

 

,

وی در این خصوص  افزود: به منظور توسعه و تبیین بیشتر  این حوزه  مبلغ 3میلیارد و 500میلیون ریال برای خرید و تجهیز  سمن سرای شهرستان سرپل ذهاب اعتبار در نظر گرفته شده است.

,

فرماندار سرپل ذهاب ابراز داشت :  از آنجا  که هر شهرستان می تواند از این سمن سراها در جهت متمرکز سازی سمن ها و توانمند سازی این نیروها در شهرستانها بهره بگیرند  و در جهت توسعه شهرستانی از پتانسیل مردمی استفاده شود شهرستان سرپل ذهاب نیز به زودی برای تحقق این مهم  اقدامات اجرایی را اغاز خواهد کرد .

,


سنجابی گفت:کمک به شکل گیری سازمان های مردم نهاد و ایجاد بسترهای لازم جهت تسهیل این فرایند، در کنار ایجاد همبستگی میان مردم و پذیرش نقش اجتماعی از سوی تک تک افراد در یک جامعه، می تواند تا حد زیادی بار سنگین حل معضل های موجود در جامعه را نیز از دوش دولت بردارد.

,
,

 

,

 این مسئول خاطر نشان کرد :گسترش سازمان های مردم نهاد همچنین به شگل گیری هویت های جمعی کمک می کند و هویت در جامعه های امروزی را که بیش از هر زمان دیگر به هویت خانوادگی خلاصه شده است به هویت های بزرگتری تبدیل خواهد کرد.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بالغ بر85هزارنفر جمعیت و دارای 10 سازمان مردم نهاد(سمن سرا) می باشد  که از این تعداد 4 سمن سرا فعال و 3 سمن سرا غیرفعال می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه