اخبار داغ

معرفی برترین های جشنواره هنرهای آوایی و نمایشی هرمزگان

معرفی برترین های جشنواره هنرهای آوایی و نمایشی هرمزگان
سی وپنجمین جشنواره هنرهای آوایی و نمایشی استان هرمزگان با معرفی برترین های هرمزگانی به کار خود پایان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، سی وپنجمین جشنواره هنرهای آوایی و نمایشی استان هرمزگان  به میزبانی میناب در رشته های هنرهای آوایی شامل سرود و هنرهای نمایشی شامل نمایش صحنه‌ای وعروسکی برگزار شد که در گروه سرود ویژه آقایان بندر خمیر به مقام اول دست یافت و شهرستان میناب و بخش شهاب به ترتیب دوم و سوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

در ادامه این رقابت ها در گروه سرود، دختران میناب قهرمان شدند و رودانی ها هم عنوان نائب قهرمانی این رشته را از آن خود کردند.

,

رشته نمایش عروسکی هم دختران ناحیه دو بندرعباس به مقام اولی این دوره از مسابقات دست یافت،کیشی ها دوم شدند و لنگه ای ها هم عنوان سومی این مسابقات را از آن خود کردند.

,

در ادامه این پیکارها گرو های نمایش صحنه ای پسران لنگه اول،ناحیه2بندرعباس دوم و میناب هم سوم شد و در مجموع دختران هرمزگانی در گرو های نمایش صحنه ای بهتر از آقایان ظاهر شدند و در پایان ناحیه دو بندرعباس اول،میناب دوم و بستکی ها هم سوم شدند.

,

غلامرضا سالاری مدیر اداره آموزش و پرورش میناب هنر را یکی از ابزارهای انتقال مفاهیم وموضوعات تربیتی برشمرد و گفت: این مسابقات با هدف ترغیب و تشویق نوجوانان و دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های فرهنگی به میزبانی میناب برگزار شد.

,

وی هنر نمایشی را یکی از رساترین و تأثیرگذارترین ابزار انتقال پیام دانست و بیان داشت: هنر نمایشی از ابتدای انقلاب تا به امروز شأن و جایگاه بسیار بالایی در اندیشه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری داشته است .

,

سالاری تغییر رفتارهای مثبت در تمامی حوزه‌ها که منجر به مهارت‌آموزی می شود را یکی از اولویت های اجرایی در بعد آموزشی این شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: برترین های این جشنواره مسابقات به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

,

در پایان ضمن اینکه نفرات برتر بهترین صحنه،کارگردانی،عروسک سازی،پوسترسازی معرفی شدند از برگزیدگان هرگروه با اهداء جوایز و تندیس تقدیر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه