اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی آران و بیدگل خبرداد؛

پرداخت ۶۵۰ میلیون ریال برای بیمه مددجویان/۸ میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی پرداخت شده است

پرداخت ۶۵۰ میلیون ریال برای بیمه مددجویان/۸ میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی پرداخت شده است
ایمانیان گفت: اداره بهزیستی آران و بیدگل بیش از ۶۵۰ میلیون ریال برای ایجاد اشتغال پایدار پرداخت حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی کمک کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ رئیس اداره بهزیستی آران و بیدگل در گفت و گفویی  پرداخت حق بیمه کارفرمایی، خویش‌فرمایی و اشتغال مستقیم معلولان را از خدمات بهزیستی به معلولان عنوان کرد و گفت: بیش از ۸ میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی در سال ۹۵ به مددجویان بهزیستی شهرستان پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

حیدر ایمانیان با بیان این که سقف وام‌های پرداختی ۱۵۰ میلیون ریال بوده است اضافه کرد: وام‌های قرض الحسنه با بازپرداخت پنج ساله بوده و به ۱۲۵ خانواده تحت پوشش در زمینه اشتغال خانگی و کسب و کار خرد اعطا شده است.

,

وی با اشاره به برنامه سازمان بهزیستی برای بیمه مددجویان تصریح کرد: اداره بهزیستی آران و بیدگل بیش از ۶۵۰ میلیون ریال برای ایجاد اشتغال پایدار پرداخت حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی کمک کرده است.

,

ایمانیان با قدردانی از خدمات خیران در رفع مشکلات افراد تحت پوشش بهزیستی خاطرنشان کرد: اعتبارات دولتی برای تأمین نیازمندی‌های این حوزه کافی نیست و کمک خیران ببرای کاستن آلام افراد نیازمند را می طلبد.

,

به گفته‌ی وی بهزیستی آران و بیدگل ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در حوزه توانبخشی و ۱۸۰ نفر در حوزه اجتماعی را تحت پوشش خود قرار داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه