اخبار داغ

خرابه های حصار داغی بر زخم حاشیه نشینی در کرج + تصاویر

خرابه های حصار داغی بر زخم حاشیه نشینی در کرج + تصاویر
در پی اجرای طرح تخریب برخی ساخت و سازهای غیر مجاز و سکونتگاه های غیر رسمی در منطقه حصار کرج، مشکل خرابه های به وجود آمده نیز بر دیگر مشکلات گذشته این محله حاشیه نشین و فاقد امکانات اضافه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  یکی از مشکلات امروزی دامن گیر شهر کرج، مشکل حاشیه نشینی است. منطقه حصار از جمله محله های حاشیه ای این شهر است که علی رغم این که در گذشته طبیعتی بکر و زیبا داشته است، اما امروزه با مشکلات شهری زیادی دست و پنجه نرم می کند و از کمبود امکانات رفاهی رنج می برد. محله ای که بخاطر در حاشیه بودن مکانی برای زندگی برخی افراد معتادشده بود که چندی پیش طرحی مبنی بر تخریب ساختمان ها و دستگیری آن ها، از جانب شهردای کرج در این منطقه صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 و در پی اجرای این طرح و تخریب برخی ساخت و سازهای غیر مجاز و سکونتگاه های غیر رسمی، مشکل خرابه های به وجود آمده نیز بر دیگر مشکلات گذشته این محله اضافه شد.
,

با اینکه چند ماهی از تخریب ساختمان هایی که سکونتگاه معتادین و موادفروشان است می گذرد و محل مشخص تجمع و سکونت معتادین را از بین برده است، اما همچنان این خرابه ها اماکنی برای تجمع افراد معتاد و در نتیجه آثار ناشی از مواد مصرفی و... آنها شده است.
,
,

در ادامه آنچه که در قاب دوربین تیتر1 مشاهده میکنید مشکلات و سختی های  ناشی از تخریب ساختمان ها، در این منطقه  است که مردم همچنان با آن عجین هستند.
,
, تیتر1,
 
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه