اخبار داغ

مسئولین مخابرات در پی نارضایتی اهالی مسکن مهر شاندیز؛

پوشش تلفن همراه در مسکن مهر شاندیز شاید زمانی دیگر/ جمعیت پیش بینی شده برای خدمات رسانی ۵ برابر شد

پوشش تلفن همراه در مسکن مهر شاندیز شاید زمانی دیگر/ جمعیت پیش بینی شده برای خدمات رسانی ۵ برابر شد
رئیس مخابرات طرقبه شاندیز گفت: پوشش آنتن تلفن همراه مسکن مهر شاندیز دچار مشکل فنی شده است و بر اساس آخرین وضعیت پیشرفت پوشش تلفن همراه، تحقق وعده پوشش آنتن دهی تلفن همراه در موعد مقرر ضعیف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طـرقبه‌نیوز، یکی از ارکان ارزیابی پیشرفت شهری، توسعه ابزار و وسایل ارتباطاتی در جوامع شهری می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طـرقبه‌نیوز,

 

,

در عصر ارتباطات که شاهد انتقال سریع اطلاعات با حجم بالا هستیم، نقطه ای در شهرستان طرقبه شاندیز وجود دارد که علی رغم حضور جمعیتی بالا از نعمت پوشش تلفن همراه و بعضا تلفن ثابت برخوردار نیستند.

,

 

,

مسکن مهر شاندیز با جمعیت بالا یکی از نقاط به اصطلاح کور مخابراتی شهرستان است که شاهد رشد جمعیت روزافزون البه به تبع آن افزایش نارضایتی های این محدوده هستیم و ضروری است برای زیرساخت های این مجموعه مخصوصا از جمله زیرساخت های مخابراتی تمهیدات ویژه ای تدبیر و گزارشات آن به مردم ارائه شود.

,

 

,

در همین رابطه خزاعی رئیس اداره مخابرات شهرستان طرقبه شاندیز گفت: در مسکن مهر شاندیز بحث توسعه ای بخشی از پروژه به دلیل عقب افتادن امور شرکت طرف قرارداد مسکن مهر، توسعه این امر تحت الشعاع قرار گرفته است ولی از نظر خدمات مشترکان مورد خاصی نیست.

,

, , ,

وی با بیان اینکه توسعه تقریبا مناسبی برای این پروژه پیش بینی شده و در صورت تقاضا در خدمات رسانی و ایجاد بستر ارتباطی مشروط بر اینکه درآمدزایی داشته باشد، مانعی وجود ندارد اظهار کرد: الزام داریم که در مسکن مهر از فناوری نوین و با قبلیت بالا، امکانات رسانی شود.

,

 

,

رئیس مخابرات طرقبه شاندیز تصریح کرد: پوشش آنتن تلفن همراه مسکن مهر شاندیز دچار مشکل فنی شده است و بر اساس آخرین وضعیت پیشرفت پوشش تلفن همراه، تحقق وعده پوشش آنتن دهی تلفن همراه در موعد مقرر ضعیف است.

,

 

,

در ادامه نیز احمدی نسب رئیس اداره مخابرات بخش شاندیز گفت: روال ارائه اشتراک تلفن ثابت به این صورت است که پس از پیش ثبت نام، مأمور مربوطه بازدید دارند و اگر نقطه ای دارای امکانات باشد، مدارک کامل مشترک برای ثبت نام قطعی اخذ و عملیات سیم کشی و تحویل خط تلفن انجام می شود.

,

, , ,

وی با اشاره به اینکه وظیفه داریم بوق تلفن را تا ورودی ساختمان پشت درب بلوک تحویل دهیم افزود: حدود 20 متر کابل داخلی تلفن نیاز است که همین موضوع ایجاد مغایرت می کند و لذا موجب زمان بر شدن چرخه ده روزه اتصال تلفن در روال عادی می شود.

,

 

,

رئیس مخابرات بخش شاندیز یکی دیگر از مشکلات مسکن مهر را مشکلات فنی داخل ساختمان دانست و خاطرنشان کرد: در کل مسکن مهر شاندیز ، مشکلی در پوشش تلفن ثابت با وجود 4 کافو نوری وجود ندارد؛ کابل کشی مخابراتی کامل مسکن مهر انجام شده اما در واگذاری خط ممکن است مغایرتی باشد که البته تمامی موارد توسط خدمات پیشخوان دولت قابل پیگیری است.

,

 

,

وی ضمن اعلام این مطلب که طرح رفع مشکل پوشش تلفن همراه شاندیز نهایی شده  و در هفته دولت امسال قابل بهره برداری است گفت: 12 هزار مشترک تلفن ثابت در کل بخش شاندیز و بیش از 6 هزار مشترک در شاندیز و ویرانی فعال هستند؛ مسکن مهر شاندیز در ابتدا برای 500 مشترک برنامه ریزی شده بود اما با افزایش جمعیت، پیش بینی خدمات رسانی برای  5 برابر این جمعیت شده لذا مراتب اعتراض مربوط به این افزایش جمعیت به فرمانداری شهرستان ارائه شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه