اخبار داغ

فرمانده سپاه بستان آباد:

دولت انتظارات رهبری را در حوزه اقتصاد مقاومتی محقق نکرده است

دولت انتظارات رهبری را در حوزه اقتصاد مقاومتی محقق نکرده است
سرهنگ حسین محمدی فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارشهریار ضمن انتقاد از برخی سیاست های اقتصادی مسئولان نام گذاری مجدد سال جدید با شعار اقتصاد مقاومتی را ناشی از براورده نشدن انتظارات رهبری در حوضه اقتصادی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار شهریار،سرهنگ حسین محمدی فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارشهریار ضمن انتقاد از برخی سیاست های اقتصادی مسئولان نام گذاری مجدد سال جدید با شعار اقتصاد مقاومتی را ناشی از براورده نشدن انتظارات رهبری در حوضه اقتصادی دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار شهریار,

محمدی افزود: مقام معظم رهبری در بیاناتشان بارها تاکید داشتند که نگاه مسئولان برای حل مشکلات به داخل و ظرفیت های عظیم داخلی و توانمندی های جوانان باشد نه قرارداد های خارجی.
وی افزود: این آمار بالای بیکاری برازنده کشور ما نیست و اگر منویات رهبری به طور دقیق مورد توجه قرار میگرفت و اجرایی می شد امروز شاهد این وضعیت اقتصادی نابسامان نبودیم.
سرهنگ محمدی تنها راه نجات کشور را عمل به اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توانمدی های داخلی عنوان کرد و افزود:مسئولین باید باروحیه ای جهادی و بدون دلبستن به وعده و وعیدهای توخالی خارجی ها در راستای شکوفا کردن توانمندی های داخلی گام بردارند و مردم نیز بایستی با مصرف کالای داخلی کارخانه ها و تولید کنندگان ایرانی را بیش از پیش حمایت کنند.
فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد ادامه داد:سپاه تاکنون در مسیر سازندگی و حمایت از اقتصاد مقاومتی گام های بسیار مهمی برداشته است و ازین پس نیز با ارائه تسهیلات اشتغال زایی به رونق تولید و ایجاد اشتغال کمک خواهد کرد.

,
,
,
,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه