اخبار داغ

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی خبرداد

کاهش24 درصدی تلفات جاده ای خراسان جنوبی در فرودین ماه سال جاری

کاهش24 درصدی تلفات جاده ای خراسان جنوبی در فرودین ماه سال جاری
فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته شاهد کاهش 8 درصدی تلفات جاده ای بوده ایم و در فروردین ماه امسال نیز نسبت به سال گذشته، 24 درصد کاهش تلفات جاده ای را داشته ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سرهنگ حسین رضایی، فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی در نشست خبری صبح امروز اظهار کرد: بحث ایمنی راه ها از سال 2010 میلادی شروع شده و اقدامات ادارات در بحث راه ها بر کاهش تصادفات متمرکز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی با اشاره به دو محور بیرجند – زاهدان و دیهوک – راهور، گفت: با توجه به اینکه تصادفات در این دو محور بسیار بود اقدامات زیادی در جهت کاهش این آمار انجام شده است و تقریبا از اولویت وقوع تصادفات خارج شده است.

,

 

,

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی افزود: وضعیت ایمنی محور دیهوک – راهور در اکثر حوزه استحفاظی خراسان جنوبی بهسازی شده و تنها 15 کیلومتر انتهای محور باقی مانده است.

,

 

,

رضایی با اشاره به طرح محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین در شب، گفت: این طرح در محور دیهوک – راهور انجام می شود و از ساعت 11 شب تا 6 صبح از تردد این وسایل که زمینه ساز تصادفات است جلوگیری می شود.

,

 

,

وی گفت: اجرای باند دوم قسمتی از محور بیرجند – زاهدان و نصب سیستم های دوربین های ثبت تخلف نیز از جمله اقدامات خوب انجام شده در این محور است.

,

 

,

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به احداث پلیس راه سربیشه افزود: یکی دیگر از اقداماتی که باعث کاهش تصادفات در محور بیرجند – زاهدان شده احداث این پلیس راه بود.

,

 

,

رضایی با بیان اینکه محور بیرجند – قاین از محورهای پر حادثه استان است، گفت: 22 درصد از تصادفات فوتی سال 94 مربوط به  این محور بوده است و در سال 95 نیز از 185 متوفی که در سطح استان داشته ایم 39 مورد فوتی مربوط  به این محور بوده که 21 درصد تصادفات فوتی را به خود اختصاص داده است.

,

 

,

وی افزود: با توجه به اینکه بار ترافیک در این محور زیاد است اقدامات کوتاه مدت کفایت نمی کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه