اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه نیر:

کمک یک میلیارد و 350 میلیون ریالی مردم نیر به مدافعان حرم/رتبه اول شهرستان نیر در کمک به مدافعان

کمک یک میلیارد و 350 میلیون ریالی مردم نیر به مدافعان حرم/رتبه اول شهرستان نیر در کمک به مدافعان
فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: شهرستان نیر رتبه اول استانی را در خصوص کمک به مدافعان حرم کسب کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، سرهنگ حسن دهقانی فرمانده سپاه ناحیه نیر در جریان ارسال کمک غیر نقدی و نقدی به مدافعان حرم و محور مقاومت گفت: شهرستان نیر نسبت به جمعیت رتبه برتر استانی را درخصوص کمک به مدافعان حرم و محور مقاومت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز, نیریمیز, نیریمیز,

 

,

سرهنگ حسن دهقانی اظهار داشت: ستاد پشتیبانی حمایت از مدافعان حرم  فعالیت خود را با اهداف گسترش فرهنگ مقاومت، آمادگی جهاد در برابر تکفیری ها، همکاری اقشار مختلف مردم در دفاع از حرین اهل بین (ع) و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی تشکیل شده است.

,

 

,

وی گفت: مدافعان حرم از ماهیت اسلام و مذهب شیعه در عراق و سوریه دفاع می کنند و گروه تکفیری داعش نیز با حمایت های کشورهای مختلف حامی تکفیری ها از جمله عربستان، قطر و رژیم صهیونیستی به دنبال صدمه زدن به آرمان های اسلام ناب محمدی هستند.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه نیر ظهار کرد: ظرفیت حمایت از مدافعان حرم در بین مردم ایران وجود دارد و هدایت و متمرکز کردن این حمایت ها موجب سرعت دهی و انسجام اهداف جمهوی اسلامی در دفاع از حرمین شریفین می شود.
 

,
,

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت کشورمان در سایه جانفشانی های رزمندگان اسلام در مقابله با گروهک های تروریستی حاصل شده است، گفت: تمامی مردم و مسئولان باید با تمام امکانات از مدافعان حرم حمایت مادی و معنوی کنند.

,

 

,

سرهنگ دهقانی افزود: این ستاد هم اکنون در ساختمان صالحین روبروی مرکز تربیت مربی نیر مستقر شده و اقدام به جمع آوری کمک های مردمی این شهرستان می کند.

,

 

,

 

,

وی گفت: توسط مردم فهیم شهرستان نیر 135میلیون تومان کمک نقدی و همچنین سه کامیون کمک غیرنقدی از جمله پوشاک، وسایل و لوازم آشپزخانه  ، لوازم التحریر و خوراک به مدافعان حرم و محور مقاومت کمک شده است.

,

 

,

وی گفت: خوشبختانه مردم فهیم شهرستان نیر با حمایت های خود از محور مقاومت برخی از نیازهای آنها را تامین کردند و ثابت کردند که همیشه و هرکجا که نظام مقدس جمهوری اسلامی به آنها نیاز دارد هیچ گاه صحنه را خالی نگذاشته وپشتیبان این مملکت و رهبری و نظام هستند.

,

 

,

 

,

 

,

 

,
,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه