اخبار داغ

امام جمعه مهدیشهر مطرح کرد:

تطبیق ویژگی های شیخ محمود استعلامی در فرازهایی از نهج البلاغه

تطبیق ویژگی های شیخ محمود استعلامی در فرازهایی از نهج البلاغه
امام جمعه مهدیشهر به 5 ویژگی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمود استعلامی اشاره کرد که با فرازهایی از نهج البلاغه تطبیق دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نیزوا، حجت الاسلام محمد بارانی در نکوداشت شیخ محمود استعلامی که با حضور مسئولین استانی و شهرستان در مجتمع فرهنگی هنری نیستان مهدیشهر برگزار شد، اظهار کرد: در خطبه 86 نهج البلاغه ویژگی اولیای خدا اینگونه بیان می شود که انسان های کامل قیمت پیدا می کنند و قیمت هر انسان به ارزش هایی است که به آن فکر می کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,
وی تصریح کرد: ویژگی آنهایی که قیمت پیدا کردند، هدایت کردن انسان هاست و مرحوم شیخ محمود نیز برای هدایت گری مردم آمد و این از اولین ویژگی وی بود. 
,
بارانی دومین ویژگی شیخ محمود را گره گشایی از کار مردم دانست و ادامه داد: وی در آن سال ها که در قم بودند به مهدیشهر آمد و با ترویج قالیبافی بین مردم و خرید دستگاه و حمایت از مردم در راستای اقتصاد مقاومتی گام برداشت. 
,
وی با بیان اینکه اخلاص و کار برای خدا از ویژگی های دیگر شیخ محمود بود، اضافه کرد: این اخلاص اولیای خدا است که یاد آنها تا آخر ماندگار است و یاد شیخ محمود استعلامی نیز در بین مردم مهدیشهر باقی است.
,
امام جمعه مهدیشهر متذکر شدن به ایام الله انقلاب و بیدار کردن مردم مهدیشهر و پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی را ویژگی دیگر شیخ محمود عنوان کرد و افزود: ویژگی بعدی این عالم وارسته این بود که چراغ راه مردم بود و مسیر هدایت مردم را فراهم کرد تا راه را گم نکنند. 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه