اخبار داغ

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان:

تخلف دو میلیارد و 434 میلیونی واحد های صنفی استان گلستان در ایام نوروز 96

تخلف دو میلیارد و 434 میلیونی واحد های صنفی استان گلستان در ایام نوروز 96
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان این مطلب که طرح نظارتی پایش نوروز 1396 با تعداد 16 هزار و 273 مورد بازرسی به کار خود پایان داده است؛ گفت: حراست از حقوق مصرف کنندگان و برقراری ثبات در سطح عرضه از اولویت های اقدامات نظارتی سازمان در اجرای طرح پایش نوروزی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "علی اصغر اصغری" رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به اهمیت حضور بازرسان در سطح  بازار و مطلوب دانستن روند بازرسی ها ، عملکرد آنها را در برقراری ثبات و امنیت در بازار و ایجاد فضای روانی آرام در جامعه بخصوص در ایام پایانی سال بسیار موثر و مفید دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

* تعداد 16 هزار و 273  واحد صنفی در ایام نوروز 96 مورد بازرسی قرار گرفتند

, * تعداد 16 هزار و 273  واحد صنفی در ایام نوروز 96 مورد بازرسی قرار گرفتند,

وی با تاًکید بر اولویت رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی در مرکز استان و شهرستان های تابعه، با ارائه گزارشی از عملکرد و آمار پرونده های تشکیل شده برای متخلفان اقتصادی در ایام اجرای طرح پایش نوروز  گفت، در این طرح که بیش از یک ماه به طول انجامید  و از ابتدای اسفند سال 1395 آغاز و تا فروردین ماه سال جاری  ادامه داشت , تعداد 16 هزار و 273  مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی در  سطح استان بعمل آمد که تعداد 7 هزار و 508 مورد بازرسی توسط بازرسان این سازمان و تعداد  8765  مورد بازرسی نیز توسط بازرسین اتاق اصناف  صورت گرفت.

,

مشاور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گسلتان، همچنین با توجه به اولویت گزارشات دریافتی و بر اساس نیاز اصلی شهروندان در این ایام بیشترین آمار بازرسیها را به ترتیب از واحدهای صنفی پوشاک و کیف و کفش، شیرینی جات، آجیل و خشکبار، غلات، قند و شکر، مواد لبنی و مواد پروتئینی عنوان نمود.

,

* تخلف دو میلیارد ریالی واحد های صنفی در ایام نوروز 96 در گلستان

, * تخلف دو میلیارد ریالی واحد های صنفی در ایام نوروز 96 در گلستان,

وی افزود، از کل تعداد بازرسیهای بعمل آمده توسط بازرسان تعداد 640 واحد متخلف در سطح استان شناسایی و پرونده تخلف آنها به ارزش 2 میلیارد و 434 میلیون و 355 هزار و 225 ریال تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات استان و ادارات تعزیرات حکومتی شهرستان های تابعه ارسال گردید.

,

"اصغری" همچنین اشاره داشت که بیشترین پرونده کشف تخلفات در این طرح به ترتیب مربوط به شهرستانهای گنبد و گرگان با موضوع گرانفروشی ، عدم درج اتیکت قیمت و کم فروشی بوده است و همچنین بیشترین ارزش ریالی تخلفات مکشوفه مربوط به پرونده های شهرستان گرگان میباشد.

,

در همین راستا ایشان خواستار برنامه ریزی دقیق تر در امر آموزش و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم از سوی اتاق های اصناف شهرستانها برای واحدهای صنفی و تولیدی  مورد نظرگردید.
این مقام مسئول در ادامه از تمامی شهروندان محترم  و تشکل های مردمی , خواست تا در صورت مشاهده ی هر گونه تخلفات اقتصادی از واحدهای صنفی و صنعتی  ، موارد را سریعاً از طریق تلفن 124 گزارش نموده و همچنین  نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق ستاد خبری کلیه ادارات سازمان صنعت،معدن و تجارت در سطح استان و ادارات شهرستانهای تابعه ارائه نمایند تا هرچه بیشتر موجبات ارتقائ سطح کیفی در ارائه خدمت به مردم شریف استان فراهم گردد.

,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه