اخبار داغ

انتظار شهروندان تفرشی از رئیس دولت دوازدهم

انتظار شهروندان تفرشی از رئیس دولت دوازدهم
با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری،مردم شهرستان تفرش خواسته های خود از رئیس جمهور آینده را بیان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، خبرنگار اجتماعی ندای تفرش، درخواستهای شهروندان تفرشی را از رئیس جمهور آینده جویا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

عمل به وعده به خصوص وعده های انتخاباتی، رفع مشکل بیکاری جوانان، صداقت، رسیدگی به مشکلات مردم، اجرای اقتصاد مقاومتی و... از مهمترین درخواستهای مردمی شهر تفرش بود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

    

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

همچنین یکی از شهروندان تفرشی خواسته های خود را از رئیس جمهور این گونه عنوان کرد:«رئیس جمهور باید محرومان را دریابد و با عمل به خصوصیت استکبار ستیزی، در راه اسلام قدم بردارد.به فرمایشات امام(ره) و مقام معظم رهبری  عمل کرده و به این مسئله که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. ایمان داشته باشد»

,

وی افزود:رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم، نگاهش به آن سوی مرزها نباشد و اقتصاد مقاومتی را برای حل مشکلات داخلی کشور به کار ببرد. مهمترین رکن اقتصاد در وهله ی اول، مبارزه با فساد است و اگر خود مسئولین دست بر فساد داشته باشند، طبیعتا نخواهند توانست با فساد سازمان یافته در کشور مقابله کنند. کشور ایران رئیس جمهوری نیاز دارد که مفسدین را بشناسد و بتواند دست آنها را از خزانه بیت المال قطع کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه