اخبار داغ

رئیس پلیس آگاهی استان:

دستگیری جاعلان حرفه‌ای اسکناس/ سارقان کیف‌قاپ در اصفهان دستگیر شدند

دستگیری جاعلان حرفه‌ای اسکناس/ سارقان کیف‌قاپ در اصفهان دستگیر شدند
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارقان کیف‌قاپ موتورسوار در اصفهان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر اظهار کرد: مأموران گشت انتظامی شهرستان شاهین‌شهر حین گشت زنی در این شهرستان به یک دستگاه سواری پژو 206 مشکوک و آن را متوقف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سرهنگ رجبعلی مختاری در این رابطه توضیح داد: در بازرسی از خودرو مقدار 25 میلیون و 100 هزار ریال چک‌پول و اسکناس تقلبی، تعدادی برگ سفید مخصوص جعل، 6 عدد مهر شماره‌گذاری و دو عدد چسب مخصوص کشف شد.

,

وی گفت: دو جاعل در این خصوص دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهید.

,

* سارقان کیف‌قاپ در اصفهان دستگیر شدند

,

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کیف‌قاپی از آنان توسط دو موتورسوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

,

سرهنگ ستار خسروی بابیان اینکه کارآگاهان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و موفق به شناسایی و دستگیری دو سارق شدند، گفت: این سارقان در تحقیقات انجام‌شده به 500 میلیون ریال سرقت به روش کیف‌قاپی اعتراف کردند.

,

رئیس پلیس آگاهی اصفهان ضمن اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: خانم‌ها بیشترین قربانیان کیف‌قاپی و موبایل قاپی هستند زیرا کمترین جوانب ایمنی را در این زمینه رعایت می‌کنند که لازم است حین تردد در معابر مراقب کیف‌قاپان موتورسوار باشند و هنگام تردد در کوچه‌های خلوت نیز مراقب کیف و تلفن همراه خود باشند.

,

* توقیف سه میلیارد ریال لاستیک قاچاق

,

فرمانده انتظامی شهرستان نائین گفت: مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

,

سرهنگ صادق کاظم زاد بابیان اینکه در بازرسی از این خودرو تعداد 238 حلقه انواع لاستیک سواری و کامیون خارجی فاقد مدارک مثبتِ گمرکی کشف شد اظهار کرد: ارزش محموله کشف‌شده توسط کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال اعلام‌شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا خسارات جبران‌ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می‌کند و موجبات رکود و بیکاری جوانان را فراهم می‌سازد که در این خصوص از تمامی مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار مرتبط را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

,

* عامل نشر اکاذیب در فضای مجازی دستگیر شد

,

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: پس از دریافت شکایت مدیرعامل یکی از کارخانه‌های معتبر استان اصفهان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب کذب علیه محصولات آن کارخانه کرده و این کار موجب خدشه‌دار شدن اعتبار آن کارخانه شده بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

,

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: با بررسی‌های تخصصی در فضای مجازی عامل نشر اکاذیب شناسایی و دستگیر شد.

,

وی با اشاره به اینکه متهم یکی از فروشندگان محصولات کارخانه بوده است، اظهار کرد: این فرد به بزه انتسابی اعتراف و علت انجام این اقدام را انتقام‌جویی به دلیل عدم پرداخت مطالباتش توسط کارخانه اعلام کرد.

,

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: مطابق ماده 18 قانون جرائم رایانه‌ای هر کس به‌قصد اضرار به غیر یا تشویش اذهان عمومی یا مقامات رسمی به‌وسیله سامانه رایانه‌ای یا مخابراتی اکاذیبی را منتشر کند یا در دسترس دیگران قرار دهد یا با همان مقاصد اعمالی را برخلاف حقیقت، رأساً یا به‌عنوان نقل‌قول، به شخص حقیقی یا حقوقی به‌طور صریح یا تلویحی نسبت دهد، اعم از اینکه از طریق یادشده به نحوی از انحاء ضرر مادی یا معنوی به دیگری وارد شود یا نشود، افزون بر اعاده حیثیت به حبس یا جزای نقدی یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه