اخبار داغ

همگرایی سرلوحه اقدامات ستادهای جمنا است

همگرایی سرلوحه اقدامات ستادهای جمنا است
حسین حایری رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان خوزستان در دومین نشست خبری این جبهه با اشاره به اینکه آحاد مردم ضرورت وحدت در جامعه را درک کرده اند، اظهار داشت: همه باید دست به دست هم دهند تا انتخابات با حضور گسترده برگزار و یک دولت کارآمد، فعال، متدین و انقلابی روی کار بیاید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازاهوازنوین: حسین حایری رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان خوزستان در دومین نشست خبری این جبهه با اشاره به اینکه آحاد مردم ضرورت وحدت در جامعه را درک کرده اند، اظهار داشت: همه باید دست به دست هم دهند تا انتخابات با حضور گسترده برگزار و یک دولت کارآمد، فعال، متدین و انقلابی روی کار بیاید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهوازنوین,

وی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ انقلابیون در اهواز ادامه داد: یکی از پیام های ارزشمند این همایش حضور گسترده مردم و اعلام آمادگی آنها بود.

,

حائری با بیان اینکه اینگونه همایش ها در سطح اقشار مختلف برگزار خواهد شد، تصریح کرد: آیت الله رئیسی و قالیباف دو کاندیدای جمنا هستند و به لطف خدا ارتباط بسبار خوبی بین دو ستاد وجود دارد.

,

وی با اشاره به اینکه هر دو نامزد با همگرایی عمل می کنند، توضیح داد: بین هیچ کدام از کاندیدا تفرقه ای وجود ندارد و هر دو در مسیر تعیین شده جمنا گام بر می دارند.

,

رییس جبهه مردمی انقلاب اسلامی خوزستان ادامه داد: باید منتظر ماند تا سیاست های جمنا از مرکز ابلاغ شود. در آن صورت طبق جمع بندی اعلام خواهد شد که آیا هر دو نامزد بمانند یا خیر.

,

وی رقابت و رفاقت را سرلوحه دو ستاد جمنا دانست و خاطر نشان کرد: اگرچه عده ای به دنبال ایجاد تفرقه هستند اما به لطف خداوند بصیرت در این حبهه بالا است.

,

حائری با بیان اینکه وحدت خواست مردم است، یاداور شد: امید می رود برگزاری شایسته انتخابات سرافرازی نظام و ملت را در پی داشته باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه