اخبار داغ

دولت فعلی در ایجاد اشتغال ناتوان بوده است/کشور را نمی توان با مدیریت پیر و خسته اداره کرد

دولت فعلی در ایجاد اشتغال ناتوان بوده است/کشور را نمی توان با مدیریت پیر و خسته اداره کرد
منصور کتانباف رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان خوزستان در نشست خبری جمنا با رسانه های خوزستان با انتقاد از برخی تخریب ها در سطح استان اظهار داشت: این ستاد از هیچ کدام از راهکارهای تخریب استفاده نخواهد کرد همانطور که در دوره پیش نیز استفاده نکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اهوازنوین، منصور کتانباف رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان خوزستان در نشست خبری جمنا با رسانه های خوزستان با انتقاد از برخی تخریب ها در سطح استان اظهار داشت: این ستاد از هیچ کدام از راهکارهای تخریب استفاده نخواهد کرد همانطور که در دوره پیش نیز استفاده نکرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهوازنوین,

وی با اشاره به اینکه چراغ راه را اخلاق مشخص می کند، افزود: کارآمدی، انقلابی بودن و متدین بود آقای قالیباف بر کسی پوشیده نیست. وی در دوره دفاع مقدس در سن جوانی به عنوان یک بسیجی وارد شد و در نهایت با سمت فرماندهی سپاه خراسان تأثیرات بسیاری برجای گذاشت.

,

کتانباف با بیان اینکه وعده ها و عمل آقای قالیباف مطابق به هم هستند، تصریح کرد: اگر وی در مصاحبه های خود بیان می کند که پنج میلیون شغل ایجاد می کند به صراحت اعلام می کنم که براساس مطالعه است.

,

وی با اشاره به اینکه دیگر وعده قالیباف افزایش دو برابری درآمد کشور است، ادامه داد: این سخن نیز براساس پشتوانه است. محرومیت زدایی از شهرها و روستاها به ویژه مناطقی که در دوران جنگ آسیب دیدند از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

,

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان خوزستان سرلوحه این ستاد را عمل به فرمایش رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی دانست و خاطر نشان کرد: امروز مشکل ما در کشور وجود جوانان تحصیل کرده بیکار است و وی در جمع نمایندگان مجلس اعلام کرد که این دولت در ایجاد شغل موفق نبوده است که این امر به معنای از بین رفتن اقتصاد کشور است.
وی با بیانی اینکه کشور را نمی توان با مدیریت پیر و خسته اداره کرد، گفت: کشور ما به مدیریت خلاق،کارآمد جهادی و متدین نیازمند است. اگر فرصت خدمت در اختیار آقای قالیباف قرار بگیرد قطعا شاهد تحول در این حوزه خواهیم بود.

,
,

کتانباف ضمن تأکید بر ایجاد اتحاد بین ستاد نامزدهای جمنا اظهار داشت: همه ما به دنبال تحقق یک هدف هستیم. در انتخابات قطعا اخلاق انتخاباتی را رعایت خواهیم کرد. همچنین مقام معظم رهبری نیز بر کارآمدی مدیریت جهادی توسط آقای قالیباف تأکید کردند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه