اخبار داغ

ایت الله رئیسی در خوزستان رای اول را دارد

ایت الله رئیسی در خوزستان رای اول را دارد
رییس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی قانون نداری را یکی از مولفه های این ستاد دانست و اظهار داشت: وی بر این نکته تاکید دارد که در کارزار سخت انتخابات قانون مداری را بر هر امر دیگر مقدم داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اهوازنوین،سید کریم حسینی رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله ابراهیم رئیسی در استان خوزستان در دومین نشست خبری جمنا با رسانه های استان با بیان اینکه دوستان و دشمنان نظام به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه چشم دوخته اند، اظهار داشت: ان شاء الله نتیجه انتخابات به نحوی رقم بخورد که باعث خوشحالی نیروهای انقلابی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهوازنوین,

وی با اشاره به اینکه این دوره از انتخابات حساسیت خاصی دارد، گفت: از روز های گذشته عملیات اجرایی ستاد انتخاباتی در سراسر استان ها آغاز شده است.

,

حسینی گفت: در ۲۹ شهرستان ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی تشکیل شده و در این دوره از انتخابات به دنبال نگاه وحدت آفرین هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه موضوعات مطرح شده توسط آیت الله رئیسی کلان است، یادآور شد: مطالب عنوان شده نشان از کلی نگری و دید وسیع وی در بحث انتخابات دارد.

,

رییس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی قانون نداری را یکی از مولفه های این ستاد دانست و اظهار داشت: وی بر این نکته تاکید دارد که در کارزار سخت انتخابات قانون مداری را بر هر امر دیگر مقدم داریم.

,

وی اعتلای نام نظام مقدس اسلامی و اهتمام مردم به این امر را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: مردم استان خوزستان فهیم و آشنا به مشکلات خود هستند.

,

حسینی گفت: در جلسه ای که با آیت الله رئیسی داشتیم مشکلات استان و جنوب غرب کشور مطرح شد. ستاد استان تاکید کرد که رئیس جمهور آینده باید برنامه ویژه ای برای حل معضل ریزگردها داشته باشد.

,

وی انتقال آب از سرچشمه های استان را یکی دیگر از مطالب عنوان شده دانست و ادامه داد:مردم استان خوزستان در
بحث تامین آب شرب مشکل دارند. در دولت های گذشته وعده های بسیاری داده شده اما تاکنون عملی نشده است.

,
,

رییس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در استان با بیان اینکه دولت کار و کرامت از جمله شعارهای انتخاباتی ستاد آیت الله رئیسی است، گفت: لزوم حفظ کرامت و توجه بیش از پیش به قومیت ها نیز از جمله موضوعات بیان شده بود.

,

وی مساله اشتغال را با آمار ۳۰ درصدی بیکاری در خوزستان یک معضل خواند و عنوان کرد: مطالبه جدی مردم خوزستان حل این مشکل است.

,

کریمی با اشاره به مشکلات ایجاد شده از مدیریت ناکارآمد و گفت: مدیریت نالایق
و همراه با تبعیض را در سال های گذشته شاهد بودیم و لازم است ریاست جمهور آینده این امر را مدنظر قرار دهد.

,
,

وی سهم مردم استان های نفتخیز از ایتخراج نفت را یکی دیگر از اولویت ها دانست و یادآور شد: از سویی دیگر رتبه پایین استان در بحث آموزش به دلیل عدم وجود مدیریتی توانا است.

,

رییس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی عدم پیشرفت احیای اراضی طرح مقام معظم رهبری را اجحاف به دستورات رهبری و مردم این دو استان دانست و تاکید کرد: شفافیت پرداخت یارانه از دیگر مباحث مطرح شده است.

,

وی در ادامه به دو انتخابات مهم اشاره و اظهار داشت: به قوانین نظام جمهوری اسلامی اطمینان داریم اما برگزاری سالم انتخابات خواسته مردم است.

,

کریمی با بیان اینکه دغدغه تقلب در انتخابات را نداریم گفت: تخلف در انتخابات را مردم نمی پذیرند. نباید تمایل به جناح خاص سرلوحه برگزاری انتخابات باشد. در عین حال که رقابت، معرفی نامزدها و تبلیغات داریم اما در نهایت تسلیم خواست مردم هستیم.

,

وی ناتوانی مدیران در حل مشکلات استان را یک دغدغه دانست و ادامه داد: امیدواریم در انتخابات آینده شاهد مدیریت انقلابی باشیم. متاسفانه در فضای حقیقی و حقوقی شاهد برخی تخریب ها هستیم اما باید بدانند ما توجهی به این گونه تخریب ها نداریم و طبق مستندات اعلام می کنیم که آیت الله رئیسی رای نخست در خوزستان را دارد.

,

سیدکریم حسینی مسئول ستاد انتخابات ایت الله رییسی تاکید کرد:

,

قطعا آقای رئیسی رای اول را در استان خوزستان کسب خواهند کرد و این موضوع  با استقبال مردم و شواهد موجود قابل استناد است

,

ستاد اصلاح طلبان حامی اقای رئیسی در استان خوزستان شکل گرفته است و بسیاری از افراد جناح مقابل آمادگی خود را برای فعالیت در این ستاد اعلام کرده اند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه