اخبار داغ

گزارش خبری؛

پروژه نیمه تمام "نگارخانه گلستان" و داغی بر دل هنرمندان گرگان

پروژه نیمه تمام "نگارخانه گلستان" و داغی بر دل هنرمندان گرگان
پروژه بزرگ "نگار خانه گلستان" همانند بسیاری از پروژه های خاک خورده در گلستان، چشم انتظار فرج برای اتمام شدن است و مرحمی باشد برای دل هنرمندان گلستانی، که چشم انتظار افتتاح این پروژه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛سالهاست که گرگان بعنوان یکی از شهرهای شاخص کشور در زمینه فرهنگ و هنر مطرح بوده و هنرمندان این دیار در تمام ایام سال آثار هنری خود را به مناسبت های مختلف در معرض نمایش قرار می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

اما هنرمندان گرگانی همچنان از داشتن مکانی مناسب و استاندارد تحت عنوان نگارخانه، جهت نمایش آثار هنری خود محروم هستند و فضاهای موجود فرهنگی در این شهر نیز به هیچ عنوان پاسخگوی نیاز این عزیزان نیست!

,

با توجه به نیاز شدید استان نسبت به داشتن یک مجموعه استاندارد جهت نمایش آثار هنری، عملیات احداث "نگارخانه گلستان" در ضلع شمال غربی مجموعه تالارفخرالدین اسعد گرگانی در سال ۸۸ توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان شروع می شود.

,

99

, 99,

این مجموعه در سه طبقه و با زیربنای ۱۱۸۰ مترمربع دارای بخش های مختلف جهت برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری از جمله عکس، خوشنویسی، نقاشی و... می باشد.

,

متاسفانه از چند سال گذشته این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد همچنان نیمه کاره باقی مانده و تا امروز نیز خبری از روند ادامه ساخت آن وجود ندارد!

,

با توجه به اینکه کمبود چنین مکان هایی برای مردم گرگان و استان که تشنه هنر هستند یک معضل بزرگ به حساب می آید، از مسئولان استانی انتظار داریم با تخصیص اعتبار مناسب جهت اتمام هر چه سریعتر این پروژه، یکی از خواسته های بحق هنرمندان گلستانی را به سرانجام برسانند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه