اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات میرسلیم در زنجان:

میر سلیم به صورت جدی کاندیدای ریاست جمهوری است/حزب موتلفه قبل از جمنا کاندیدای خود را معرفی کرده بود

میر سلیم به صورت جدی کاندیدای ریاست جمهوری است/حزب موتلفه قبل از جمنا کاندیدای خود را معرفی کرده بود
رئیس ستاد انتخابات میرسلیم در زنجان گفت: میر سلیم تا پایان مناظرات به صورت جدی کاندیدای ریاست جمهوری است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  موج رسا; روح الله صمدی در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت: به برکت اسلام، انقلاب،امام و وحدت ملت ایران از منویات اسلام و امام صاحب کشور شده ایم و امروز با انتخاب همه مسئولان این مهم را جسن می گیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , موج رسا;,  روح الله صمدی در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت: به برکت اسلام، انقلاب،امام و وحدت ملت ایران از منویات اسلام و امام صاحب کشور شده ایم و امروز با انتخاب همه مسئولان این مهم را جسن می گیریم.,

وی با بیان اینکه باید ایام انتخابات گرامیداشته و مغتنم شمرده شود، تصریح کرد: مردم باید بدانند که انتخابات جشن بزرگ و ملی بوده و منشا خیر و برکت برای جامعه اسلامی باشد.

,

این مسئول بیان داشت: برنامه های میرسلیم در قالب ستاد برنامه ریزی شده است و اطلاع رسانی لازم در زمینه کاندیداها ارائه می شود تا تشخیص اصلح برای مردم آسانتر شود.

,

رئیس ستاد انتخابات میرسلیم در زنجان با اشاره به اینکه مقابله با اسراف و تبزیر و عمل بر حق از برنامه های میر سلیم است، افزود: تشکیلات منابع مالی محدودی دارد که بر اساس این منابع تبلیغات خواهد کرد.

,

صمدی ادامه داد: چهره به چهره به بیان خصوصیات شاخص و لازم برای کاندیدای ریاست جمهوری و بیان شاخص های کاندیدای حزب موتلفه اسلامی اقدام می شود.

,

وی با بیان اینکه مردم شرکت در انتخابات را وظیفه خود می دانند که باید از این فرصت نیز استفاده شود، بیان داشت: کسی که در انتخابات شرکت می کند به دنبال انتخاب اصلح هستند و اصلح گزینی نیز خواهند کرد.

,

رئیس ستاد انتخابات میرسلیم در زنجان با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای حضور میرسلیم در زنجان، گفت: با توجه به زمان برگزاری مناظرات تلویزیونی فعلا زمانی مشخص نشده است که در صورت حضور در مرکز استان سخنرانی خواهند داشت.

,

صمدی با بیان اینکه حضور حداکثری و چشمگیر و بانشاط باید در انتخابات مورد توجه بوده و در مرحله بعد به انتخاب اصلح اندیشید، افزود: حزب موتلفه در تشکیل و سازمان دهی جمنا تاثیرگذاربود و قبل از اینکه این تشکل وارد کار شود، حزب موتلفه کاندیدای خود را معرفی کرده بود.

,

وی گفت: میر سلیم تا پایان مناظرات به صورت جدی کاندیدای ریاست جمهوری است و اگر حق بر این باشد که برخی از کاندیداهای ارزشی و اصولگرا به نفع یکدیگر کنار روند، کمیته داوری با توجه به موقعیت و زمان در این زمینه تصمیم گیری می کند.

,

رئیس ستاد انتخابات میرسلیم در زنجان در پاسخ به این سئوال که حزب موتلفه را اصولگرایان جدی نمی گیرند، گفت: حزب موتلفه از احزاب استخوان دار کشور با سوابق بالا بوده و دنبال قدرت نیست و در هر مقطعی که می خواسته قدرتی به دست آورد آن قدرت در خدمت ولایت و نظام اسلامی بوده است.

,

صمدی بیان داشت: حزب موتلفه در روند امور جامعه همواره جدی حضور داشته است و منادی وحدت بوده و به این باور رسیده است که دولت شرکت سهامی نیست که برای سهم خواهی برای آن فعالیت کرد.

,

وی با بیان اینکه این تشکل 50 سال دارای فعالیت است و بانک اطلاعاتی نیروی انسانی و اطلاعات اجتماعی دارد و با توجه به جامعه شناسی در مواقعی که نیازمند وحدت است، این حزب روی کار است  و میرسلیم نیز تمکین در برابر حق را بارها تاکید کرده است.

,

این مسئول با اشاره به سوابق میرسلیم در جامعه، گفت: مسئولیت های بیشماری در وزارت کشور به ویژه انتخابات، مسئول امور جنگ زدگان و سوابق حزب موتلفه را بر دوش می کشد و تا کنون در فعالیت های بسیاری در کشور مسئول بوده و دارای شخصیت سیاسی، مفسر قرآن و امین و دانشمند است.

,

رئیس ستاد انتخابات میرسلیم در زنجان گفت: وقتی دولت فعلی تنفیض مقام معظم رهبری را دارد باید کمک کنیم اما انتقاد سازنده نیز در خصوص فعالیت های دولت صورت می گیرد اما با توجه به شعارهای دولت هنوز وضعیت مردم خوب نیست و مشکلات عدیده ای در کشور وجود دارد.

,

صمدی با بیان اینکه عملکرد دولت در چهار سال نشان داد که ضعیف بوده است، افزود: مردم چه اعتمادی کنند به دولتی که به وعده های خود را عمل نکرده است و بعید می دانم که اعتماد کنند.

,

وی گفت: از اول انقلاب اسلامی هیچ دولتی نبوده است که نقطه مثبتی نداشته است اما آیا از این بهتر هم می شود حکومت کرد که افراد و برنامه ها در این زمینه وجود دارد.

,

رئیس ستاد انتخابات میرسلیم در زنجان تصریح کرد: دولتی که قادر نباشد که چهار میلیون شغل برای افراد جامعه ایجاد کند،نقص برای آن دولت محسوب می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه