اخبار داغ

فرماندار شهرستان هرسین:

وظیفه مسئولین در امر انتخابات رعایت امانت مردم و پاسداشت آراء آنان است

وظیفه مسئولین در امر انتخابات رعایت امانت مردم و پاسداشت آراء آنان است
کارگاه آموزشی قوانین انتخابات هیأت های اجرای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان هرسین برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیوانگاه هرسین، کارگاه آموزشی قوانین انتخابات هیأت های اجرای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان هرسین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه هرسین,

 

,

امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این کارگاه آموزشی یک روزه ضمن اشاره به جایگاه مهم جلسات آموزشی طی سخنانی اظهار داشت : مهمترین حسن دوره های آموزشی در امر انتخابات دست یافتن به ادبیاتی مشترک در حوزه اجرایی خواهد بود و مشکلات را از نظر مفاهیم ذهنی حل خواهد کرد.

,

 

,

وی ادامه داد : بر اساس تقویم زمانبندی انتخابات بیست و سه روز دیگر به زمان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده است و این یک زمان طلایی برای کشور و مجال امتحان برای دوستداران ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی در راستای عدم سوء استفاده از جایگاهها و تریبون هاست که از آن به نفع اشخاص یا جریان خاصی استفاده نکنند.

,

 

,

فرماندار هرسین افزود : وظیفه مسئولین در امر انتخابات رعایت امانت مردم و پاسداشت آرا آنان است و می بایست فضای انتخابات را از هرگونه آلودگی پاک کنند تا انتخابات از مسیر واقعی خود دور نشود.

,

 

,

شاه آبادی همچنین از اعضای هیأت های اجرایی شهرستان خواست با احساس تکلیف عمل کنند و معتمد بودن خود را حفظ کنند.

,

 

,

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد : برای انجام انتخاباتی سالم در سطح شهرستان برنامه های مدونی در حوزه های مختلف آموزشی و اجرایی تهیه کرده ایم .

,

 

,

امیر شاه آبادی در پایان سخنانش اظهار داشت : برطبق قانون کلیه دستگاههای اجرایی مؤظفند منابع مالی ، انسانی و پشتیبانی خود را در اختیار ستاد انتخابات فرمانداری قرار دهند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه