اخبار داغ

در گفت‌وگو با یک پژوهشگر اجتماعی مطرح شد:

معرفی شهدا راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن

معرفی شهدا راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن
یک پژوهشگر اجتماعی گفت: معرفی شهدا به جوانان در کاهش و حل مسائل اجتماعی بسیار مؤثر است و راهی است برای کاهش خسارات وارده بر تن و روح جوانان؛ از سوی تهاجم فرهنگی که با معرفی الگوهای غلط و نامناسب سعی در تسخیر قلب جوانان را دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ راضیه توبه در گفت‌وگو با خبرنگار مشهد پیام، پیرامون مراسم یادبود شهید«محمدرضا تورجی زاده» اظهار کرد: این یادبود توسط گروه «طرح دوست شهید من» با هدف ارائه الگوی مناسب به جوانان شب گذشته در سالروز آسمانی شدن شهید محمدرضا تورجی زاده و هم‌زمان با جشن بزرگ مبعث در جوار شهدای گمنام در پارک نیلوفر آبی مشهد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راضیه توبه در گفت‌وگو با خبرنگار , مشهد پیام, ، پیرامون مراسم یادبود شهید«محمدرضا تورجی زاده» اظهار کرد: این یادبود توسط گروه «طرح دوست شهید من» با هدف ارائه الگوی مناسب به جوانان شب گذشته در سالروز آسمانی شدن شهید محمدرضا تورجی زاده و هم‌زمان با جشن بزرگ مبعث در جوار شهدای گمنام در پارک نیلوفر آبی مشهد برگزار شد.,

 

,

وی با بیان اینکه طرح دوست شهید من با هدف ارائه الگوی مناسب به جوانان در حال معرفی و اجراست، افزود: نوجوانان به این فکر می‌کنند که من مثل چه کسی بشوم، زیرا توانایی‌های مختلف را دارند و می‌توانند شبیه هر فردی بشوند.

,

 

,

مجری طرح «دوست شهید من» خاطرنشان کرد: اگر شما می‌بینید بعضی از نوجوانان تفکرات و تخیلات خاصی دارند به این خاطر است که توانایی‌های گوناگونی دارند و نوجوانان، انبوه انرژی هستند و می‌توانند در سیستم‌های گوناگون وارد شوند، لذا تخیل می‌کنند که به چه سیستمی وارد شوند.

,

 

,

توبه با اشاره به اینکه طرح دوست شهید من سعی در عملی سازی شعار « شهیدان؛ الگوی جذب جوانان» دارد، یادآور شد: این طرح در کاهش و حل مسائل اجتماعی بسیار مؤثر است و راهی است برای کاهش خسارات وارده بر تن و روح جوانان؛ از سوی تهاجم فرهنگی که با معرفی الگوهای غلط و نامناسب سعی در تسخیر قلب جوانان را دارند.

,

 

,

وی ادامه داد: یکی از فعالیت‌هایی که در راستای معرفی الگوی مناسب در حال انجام است، معرفی شهدا به عموم مردم و جوانان است که تاکنون مراسم یادبودی برای شهیدان؛ حسین حریری ، محمد سخن‌دان ، مرتضی عطایی، حسین محرابی، امید پارداد ، محمدرضا تورجی زاده ، محمد اسدی، سرهنگ مرتضی زرهرن ،غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام برگزارشده است.

,

 

,

این پژوهشگر اجتماعی در خصوص فعالیت‌های این گروه گفت: تیم دوست شهید من در پیاده‌روی عظیم اربعین، اعتکاف ۷۰۰دانش‌آموز مشهدی، زائران امام رضا علیه‌السلام، برگزاری جشن تولد در جوار مزار  شهید امید پارداد، برگزاری جشن تولد برای شهیدان سخن‌دان و عطایی اقدام به معرفی طرح دوست شهید من کرده است.

,

 

,

توبه؛ برگزاری یادبود سه شهید زهرایی، هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، اجرای برنامه «امسال عید نائب الشهدا باشیم» در مشهد، خرید ارزاق و پکیج محصولات فرهنگی و اهدا به ۱۲خانواده نیازمند به نیابت از ۱۲شهید را از دیگر اقدامات این گروه نام برد.

,

 

,

وی در پایان گفت: علاقه مندان می توانند به این گروه بپیوندند و از طریق کانال تلگرامی [email protected] اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند.

, [email protected],

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه