اخبار داغ

علی رغم تماس های مردمی صورت می گیرد:

بی توجهی مسئولین به آبگرفتگی در شاندرمن

بی توجهی مسئولین به آبگرفتگی در شاندرمن
بر اثر بارندگی شدید روزهای اخیر برخی معابر روستایی شاندرمن مسدود و به خزانه های برنجکاران خساراتی وارد شده اما مسئولین جتی برای بازدید در محل حاضر نشده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ماسال نیوز؛ بارندگی در روزهای اخیر در شهرستان ماسال همچون بسیاری از مناطق کشور شدت یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ماسال نیوز,

این بارندگی ها در برخی نقاط و به وطر خاص در مناطقی که لایروبی انهار به نحو صحیح صورت نگرفته بود، باعث بسته شدن راه ها با خسارت به خزانه نشای برنجکاران شده است.

,

یکی از اهالی روستای شیخ نشین شاندرمن در این خصوص به خبرنگار ماسال نیوز گفت: بعد از بارندگی برخی خزانه ها دچار آبگرفتگی شدید شده اند. از صبح تا الان هیچ مسئولی برای رسیدگی به این وضعیت نیامده است. حتی از طرف شورای محل برای بخشدار  و فرماندار زنگ زدیم اما تا به حال کسی برای رسیدگی و مشاهده وضعیت نیامده است. طلفا به گوش مسئولین برسانید.

,
, ,
, , , ,

یکی از اهالی روستای بی تم شاندرمن هم با انتقاد از بی توجهی مسئولین به آبگرفتگی ها به خبرنگار ماسال نیوز گفت: چرا کسی در قبال این مساله پاسخگو نیست؟ علی رغم چندین بار تماس با میراب شاندرمن مبنی بر لایروبی نهر هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

,

وی افزود: حتی انکار می‎کنند که آب نهر جاده ها را گرفته است. فیلم هایی از این آبگرفتگی برای شما ارسال میکنم تا شاید مسئولین در خواب از این طریق ببینند چه اتفاقی افتاده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه