اخبار داغ

سید حمید روحانی در جمع مردم مهدیشهر:

مردم به کسانی رای ندهند که برای حفظ قدرت، دین و عزت خود را می فروشند/ کسانی که خون شهدا را پایمال کنند رسوا خواهند شد

مردم به کسانی رای ندهند که برای حفظ قدرت، دین و عزت خود را می فروشند/ کسانی که خون شهدا را پایمال کنند رسوا خواهند شد
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: حواسمان باشد که در انتخابات پیش رو به کسانی رای ندهید که غرب گرا و خودباخته هستند و برای حفظ قدرت حاضرند دین و عزت و همه چیز خود را بفروشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نیزوا، حجت الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی در آیین نکوداشت شیخ محمود استعلامی که با حضور مسئولین در مجتمع فرهنگی هنری نیستان مهدیشهر برگزار شد، اظهار کرد: علم جایگاه عظیم و بالایی دارد که در قرآن کریم نیز بسیار به آن تاکید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی با بیان اینکه علم باید همراه با خودساختگی باشد، تصریح کرد:  اگر عالمی خودساخته نباشد آنگاه همین علم بین او و خدا و معنویت حجاب ایجاد می کند.

,

این مورخ تاکید کرد: داشمندی که علم داشته باشد اما شرایط آن علم را نداشته باشد و خودساخته نباشد دنیا را به فساد می کشاند، چه دانشمند و عالم دانشگاه باشد و چه دانشمند و عالم حوزه باشد.

,

روحانی، تفکر در علم را نیز از اهمیت بالایی دانست و افزود: امام خمینی(ره) اندیشه اش ریشه در قرآن داشت و شیخ محمود استعلامی نیز همانند امام بود که بسیاری از اندیشه هایش برگرفته از قرآن بود.

,

وی ساخت مسجد، هدایت مردم، جهاد نفس، گذشت، کمک به مردم در عین تنگدستی، حمایت از نیازمندان، خوشرویی و خوشگویی در کلام، با محبت و ازخودگذشتگی را از ویژگی های بارز شیخ محمود استعلامی برشمرد که از قرآن برگرفته بود.

,

این تاریخ نگار تصریح کرد: شیخ محمود استعلامی با این درس هایی که از قرآن برگرفته بود مورد عنایت خدا قرار گرفت و این رسالت بر وی نهاده شد که در سن جوانی و طلبگی از قم به مهدیشهر آمد تا زادگاه خود را که در تاریکی مطلق بود نور بپاشد و متحول کند.

,

روحانی، ادامه داد: در آن زمان بهائیت در مهدیشهر پایگاه زده بودند و مردم در ناآگاهی مبانی اسلام و قرآن به سر می بردند ولی شیخ محمود استعلامی مهدیشهر را از تاریکی به سمت نور برد و این حرکت عظیم وی آنقدر فراگیر بود که بهائی ها و رژیم برای سر وی جایزه تعیین کرده بودند.

,

وی اظهار کرد:  استعلامی در زمان حیات خود شناخته شده بود اما آیت الله زیارتی بین مردم شناخته نبود که مرحوم شیخ محمود با از خودگذشتگی وی را از قم به مهدیشهر دعوت و مسجد و منبر خود را به آیت الله زیارتی واگذار کرد و وی را به مردم شناساند.  

,

این تاریخ نگار مهدیشهری، اضافه کرد: این اقدام شیخ محمود استعلامی جهاد نفس بود که از قدرت و شهرت گذشت. اقدامی که امروزه این امر تقریبا محال است و می بینیم که کسانی برای کسب ریاست و قدرت، ائمه معصومین را معامله گر معرفی می کنند، دروغ می گویند و همه نوع ترفند و نیرنگ به کار می برند تا چند سال قدرت خود را حفظ کنند.

,

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامیگفت: امروز موجی از دورن مرز و بیرون مرزها هجوم آوردند که ما را از خدا باز دارند و به ما این باور را القا کنند که اگر تکیه به استکبار جهانی نداشته باشیم نمی توانیم توسعه پیدا کنیم و به جایی برسیم.

,

روحانی، ادامه داد: در صد سال گذشته فراماسونری ها آمدند و گفتند باید سرتا پای ایران را غربی کنیم و این همه به اسلام ضربه زدند، اسلام آمریکایی را در کشور حاکم کردند و چیزی گیرشان نیامد.

,

 وی تصریح کرد:  اکنون که 38 سال از انقلاب می گذرد باید به این غرب گراها و خوباخته ها و خود فروش ها گفت صد سال راه غربی ها را دنبال کردید و به نتیجه ای نرسیدید حال صد سال راه اسلام را در پیش بگیرید.  

,

این تاریخ نگار انقلاب اسلامی افزود: امروز استکبار با این همه توطئه علیه ایران که نتوانسته به جایی برسد  تصمیم گرفته کسانی را در کشور حاکم کند که سینه چاک آمریکا هستند و شاید از این طریق به هدف خود برسد.

,

روحانی تاکید کرد: دیروز نیز امام خامنه ای در بیانات خود هشدار دادند که کسانی که نامزد ریاست جمهوری شدند حواسشان جمع باشد که نگاهشان به درون باشد و به بیرون چشم ندوزند.

,

وی اظهار کرد: در انتخاباتی که در پیش رو داریم حواسمان باشد که به چه کسی رای می دهیم. به کسی رای ندهیم که به خاطر قدرت، دین و عزت و همه چیز خود را بفروشد که اگر به وی رای دهیم و رای بیاورد در خیانتش شریک هستیم.

,

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامیشرکت همه مردم ایران را در انتخابات واجب دانست و گفت: آرزوهای آمریکایی ها این است که ملت پای صندوق های رای حاضر نشوند بنابراین اگر رای ندهید خدمت به آمریکا کرده اید و اگر هم هوشیارانه رای ندهید باز هم خدمت به آمریکا می کنید.

,

روحانی، بیان کرد: آمریکا می خواهد کسانی رای بیاورند که وفادار به انقلاب نباشد، به مقام معظم رهبری اعتقاد نداشته باشد و کسی باشد که برای حفظ قدرت و ریاست همه چیز خود را بدهد.

,

وی خاطر نشان کرد: اگر کسانی روی کار بیایند که خون شهدای ما را پایمال کنند مسلما رسوا و روسیاه خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه