اخبار داغ

فرمانده سپاه گرگان اعلام کرد

جزئیات برنامه های "رزمایش بزرگ مدافعان حرم در گرگان"/«لباس سبز سپاه»؛ ضامن امنیت کشور

جزئیات برنامه های "رزمایش بزرگ مدافعان حرم در گرگان"/«لباس سبز سپاه»؛ ضامن امنیت کشور
رزمایش بزرگ مدافعان حرم شهرستان گرگان با شرکت 13 گردان فردا و پسفردا(هفتم هشتم اردیبهشت جاری) برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از پاسرو؛ سرهنگ سیدعلی مهاجر فرمانده سپاه ناحیه گرگان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری رزمایش بزرگ «مدافعان حرم» خبر داد و گفت: این رزمایش ذیل گردان "الی بیت المقدس" در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پاسرو؛ ,

وی افزود: 13 گردان در قالب 10 گردان بیت المقدس برادران، یک گردان رزمی تبلیغی بسیج طلاب و 2 گردان کوثر با نکات از پیش تعیین شده برای ماموریت ها و تهدیدهای متصور در این رزمایش شرکت خواهند داشت.

,

فرمانده سپاه ناحیه گرگان تصریح کرد: این رزمایش با نگاه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر شورآفرینی بسیجی در جوانان تدارک دیده شده که از ساعت هشت صبح فردا با آموزش و تمرینات یگانی آغاز و بعد از نماز مغرب و عشا با نوشتن وصیت نامه نمادین رزمندگان دخیل در رزمایش، ادامه می یابد.

,

سرهنگ مهاجر خاطرنشان کرد: برنامه متمرکز این رزمایش بزرگ ساعت 8 صبح روز جمعه در قالب صبحگاه اقتدار در خیابان امام خمینی(ره) گرگان و با سخنرانی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان(سردار صادقی) آغاز و با قرار گرفتن گردانها در مواضع رزمایش به کار خود ادامه می دهد.

,

وی همچنین بیان کرد: این رزمایش، رزمایش سال 95 است که با توجه به همزمانی آن با اجلاسیه 4000 شهید به این مقطع زمانی انتقال یافت که با توجه به حال و هوای شهدایی استان و آوردن چهار شهید مدافع حرم «عزیزان ترمیمی، شکوری، شیبانی و غلامی»، این انتقال زمانی را به فال نیک می گیریم.

,

فرمانده سپاه ناحیه گرگان قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را بر مبنای آمادگی رزمی خواند و تأکید کرد: قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی چه بواسطه موشک و سلاح و چه با اتکا به قدرت بسیج مردمی، دشمنان داخلی و خارجی را زمین گیر کرده است، در این رزمایش عظیم این قدرت بازدارندگی در برابر تهدیدات متصور طبیعی و غیرطبیعی به رخ فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی کشیده خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در برابر هر تهدیدی آماده خدمت به ملت و نظام و انقلاب هستند، تصریح کرد: در سیل آذربایجان اولین لباسی که در قامت امدادگران ظاهر شد لباس سبز سپاه و بسیج بود در دفاع از مرزها و حریم و حرم نیز این رزمندگان رشید بسیجی و سپاهی هستند که آماده تامین امنیت هستند و این را در رزمایش های تعیین شده به دشمنان نشان خواهند داد.

,

mohajer 3

, mohajer 3,

mohajer 4

, mohajer 4,

mohajer 5

, mohajer 5,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه