اخبار داغ

رعد و برق ، وحشت به جان اهالی شهریار و اندیشه انداخت

رعد و برق ، وحشت به جان اهالی شهریار و اندیشه انداخت
رعد و برق و وزش باد شدید شب گذشته موجب ترس و وحشت ساکنین شهریار و اندیشه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی راه مبین، فصل بهار یکی از فصولی است که علاوه بر زیبایی‌های بی‌شمار و طراوت بی‌نظیرش، همواره با غیرقابل پیش‌بینی بودن شرایط جوی و ناپایداری آب و هوا معروف بوده است، رویدادی که شب گذشته در آسمان شهرستان شهریار به‌وقوع پیوست و موجبات ترس و وحشت ساکنین شهریار و اندیشه را فراهم آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع‌رسانی راه مبین, پایگاه اطلاع‌رسانی راه مبین, پایگاه اطلاع‌رسانی راه مبین,

نیمه شب گذشته تقریباً تمام ساکنان این دو شهر با صدای مهیب و به‌همراه آن نور خیره کننده رعد و برق، با ترس و وحشت از خواب برخواسته و شاهد بارش باران و همچنین وزش باد شدید بودند.

,

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که این رویداد طبیعی موجب ترس و وحشت شما شده و به صورت ناخواسته از خواب پریده اید، نماز وحشت بر شما واجب شده است، نمازی که باید هنگام وقوع بلایای طبیعی همچون سیل، زلزله، صاعقه و غیره خوانده شود.

,

به هر حال وضعیت آب و هوا در فصل بهار بسیار ناپایدار بوده به طوری که ممکن است بعد از رعد و برق و بارش شدید باران بلافاصله با پدیدار شدن آفتاب شرایط جوی همانند فصل تابستان شود. بهار فصلی است که می تواند با گذشت هر دقیقه باعث نگرانی کشاورزان و باغداران شود، چرا که ممکن است با بارش تگرگ و یا حتی باد شدید ثمره یک ساله این قشر زحمتکش را هدر دهد.

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه