اخبار داغ

یادداشت/

سرعت غیر مجاز سفرهای کابینه دولت تدبیر به اردبیل

سرعت غیر مجاز سفرهای کابینه دولت تدبیر به اردبیل
مردم اردبیل در این 4 سال و 4 سال های گذشته هرچه فریاد زدند به داد فقر، محرومیت، عدم توسعه یافتگی، طلاق، بیکاری، معیشت و آینده فرزندان این استان برسید هیچ گوش شنوایی پیدا نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذر سلام، قطار مسافرت استانی کابینه دولت تدبیر و امید در واپسین روز های مهلت 4 ساله حالت غیر مجاز بخود گرفته است!.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذر سلام، , آذر سلام، , آذر سلام، , آذر سلام,

جهانگیری، آخوندی، هاشمی و دیگر دولت مردان توفیق و قصد سفر به اردبیل را یافته اند!.

,

بنظر می رسد این سفر به جز نمادین بودن و افتتاح پروژه های عمرانی نیمه تمام چیزی نبوده و وعده های داده شده در روز های آخرین، نوش دارو پس از مرگ سهراب است.

,

مردم اردبیل در این 4 سال و 4 سال های گذشته هرچه فریاد زدند به داد فقر، محرومیت، عدم توسعه یافتگی، طلاق، بیکاری، معیشت و آینده فرزندان این استان برسید هیچ گوشی بدهکار نشد.

,

حتی مطالبات عمومی مردم استان ائمه جمعه را به واکنش وا داشت و در خطبه های نماز جمعه درخواست بحق مردم را به مسئولان رساندند اما دریغ از توجه مسئولان.

,

وعده های؛ منطقه آزاد تجاری، ویژه اقتصادی، پتروشمی، راه آهن اردبیل، توسعه و فعالتر شدن کارخانجات بزرگی چون ذوب آهن نساجی و غیره استان همه وعده و شعار های زیبایی بود که داده شد و مهلت انقضاء آن اکنون فرا رسیده است. بنابراین سفر دولت مردان به استان اردبیل چه سود؟.

,

مردم ما آموخته اند که «تب» دلسوزان و خواهانشان را با جان نثاری پاسخ دهند.

,

تعداد عظیم تحصیل کرده ها، جوانان جویای کار و اشتغال، بیکاران، کارگران، شاغلان از کار بیکار شده، اختلال در زندگی اقتصادی و مادی و خانوادگی مردم را چه کسی باید پاسخ دهد؟ مگر چه اندازه از ثروت و امکانات دولت بدست مردم و در اختیار مردم هست، جز اینکه صور اسرافیلی این دولت در اختلاس، حقوق های نجومی و رانت خواری گوش فلک را کر کرده؛ جز اینکه به گوش خود برسد!.

,

مردم استان اردبیل بویژه شهرهای دامنه سبلان و سردسیر، زمستان خود را با قبض های قبض روح گاز و برق سپری کردند و فریاد و اعتراض آنها نه به گوش نمایندگان رسید و نه به گوش مسئولان اجرایی استان و دولت.

,

بنابراین واکنش مردم در انتخابات که تنها ابزار قوی و بُرَّنده دموکراسی بوده جلوه پیدا کرده و وضعیتی بهتر را رقم خواهد زد.

,

امید؛ وعده زندگی بخش و امیدوار کننده ای است جایی که حقاً امید بخش باشد اما کور سوئ امید مردم استان اکنون با شنیده شدن احتمال قوی حذف راه آهن اردبیل - میانه و اتصال ریل قزوین – رشت - آستارا و نیزریل جلفا - منطقه آزاد – اهر - کلیبر به اصلاندوز روز به روز رنگ باخته و آینده تاریکی را حس می کند.

,

کارگران واحدهای تولیدی و کارخانجات این استان که بارها بخاطر حقوق معوقه حتی 16 ماهه اعتراض و تحصن می کردند و هر روز درب استانداری تجمع داشتند آینده مبهم خود را پیش چه کسی ترسیم کنند.

,

کشت و صنعت عظیم مغان دچار آفت مدیریتی و مافیایی شده، کارخانجات استان تعطیل و یا نیمه فعال بوده، اشتغالی که کسی معیار و جرات آمار واقعی آن را ندارد، مسکن مهری که به غضب دولت فعلی درآمد و تا سقف 35 میلیون تومانی آورده شخصی مردم پیش رفت گویای بارزی از وضعیت مردم و توسعه استان محروم اردبیل است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه