اخبار داغ

رئیس اداره ورزش وجوانان شهر درچه

ورزشکاران شهر دُرچه رتبه های جهانی را کسب می کنند

ورزشکاران شهر دُرچه رتبه های جهانی را کسب می کنند
شاهنظری گفت: این موفقیت ها ورزشی شهر درچه با تلاش ورزشکاران و مربیان آنها کسب شده است و مسئولان و روسای هییت های ورزشی با ایجاد فضای مناسب در طول چند سال اخیرو همکاری مردم ومسئولان در این زمینه محقق شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درچه نیوز: رئیس اداره ورزش و جوانان شهر شاهد نمونه کشور پیشرفت جوانان و نوجوانان ورزشکار در رشته های مختلف و کسب مقام های کشوری و جهانی را نشانه استعداد و توانمندی بالای ورشکاران این شهر خواند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درچه نیوز,

مرتضی شاهنظری با اشاره به جمعیت ۵۰هزار نفری شهر درچه  گفت: این موفقیت ها با تلاش ورزشکاران و مربیان آنها کسب شده است و مسئولان و روسای هییت های ورزشی با ایجاد فضای مناسب در طول چند سال اخیرو همکاری مردم ومسئولان در این زمینه محقق شده است.

,

شاهنظری با ذکر این مطلب که ۲۵هییت ورزشی در شهر فعال هستند افزود: رشته های والیبال ، بدمینتون ، اسکیت ، دارت ، تنیس روی میز ، تیر وکمان ، آمادگی جسمانی  ، دوچرخه سواری ، تکواندو ، ووشو درشهر درچه حفعال هستند و در سطح جهانی ، ملی و کشوری واستانی  مقام های خوبی را کسب کرده اند که می توان به محمد رضا عابدی در رشته اسکیت  ،  فاطمه جزینی باکسب مقام های دوم وسوم جهان ، قهرمان آسیا در رشته ووشو و همچنین یوسف سلیمانی ،امیر حسین پناهی، سپهر پناهی و سارا رضوی که در رشته تنیس روی میز به تیم ملی دعوت شده اند نیز اشاره کرد.

,

این مسئول ورزشی  در ادامه عنوان کرد: در سال گذشته ورزشکاران درچه در سطح استانی در رشته های فوتسال ، والیبال و فوتسال ساحلی  در حوزه خانم ها و آقایان ۱۱مقام برتر را کسب کرده اند.

,

رئیس اداره ورزش وجوانان درچه با اشاره به فوتسال بانوان در سطح استان گفت  بانوان شهر درچه اولین شهری بود که۴ سال متوالی در رده امید ، بزرگسالان ، جوانان  و نوجوانان با مربیگری زینب شریفی مقام قهرمانی را کسب کردند و در حال حاضر  زینب شریفی سرمربی تیم فوتسال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان است.

,

شاه نظری در ادامه با اشاره به مدیران سابق اداره ورزش و جوانان شهر گفت: اداره ورزش وجوانان درچه در سال ۱۳۵۹تاسیس و به طور رسمی  از سال ۱۳۶۰در مساحتی بالغ بر ۸ هزار متر مربع که شامل ساختمان اداری وسالن ورزشی شهید مهدی پناهی  راه اندازی شد و از ابتدای تاسیس این مجموعه ورزشی آقایان جعفری ،سید محمد حسین مجیدی به مدت ۱۹ سال ،سعید شریفی و اکبر جزینی به مدت ۴ سال و در حال حاظر بنده اداره این محموعه ورزشی را بر عهده دارم.

,

وی  به مشکلات موجود در این مجموعه ورزشی  ازجمله عدم فضای کافی برای ورزشکاران اشاره کرد وگفت :  در این زمینه در چند سال اخیر با پیگیری های به عمل آمده فضای ورزشی تقریبا برای آقایان وبانوان به طور مساوی فراهم شده و در حال حاضر بانوان از آقایان در زمینه مقام آوری سبقت گرفته اند و  از جمله اقدامات انجام شده در طول این سال ها به ساخت سالن فجر در خیابان شهید بهشتی ، سالن اختصاصی تنیس روی میز که در استان بعد از خانه تنیس اصفهان به عنوان سالن برتر انتخاب شده ومسابقات ملی وکشوری در این مکان برگزار می شود و ساخت ۶ سالن ورزشی جهت ورزش های دیگر  با همکاری اداره ورزش وجوانان وشورا وشهرداری   اشاره کرد و گفت امیدواریم سالن اختصاصی ورزش باستانی  که در حال ساخت است امیدواریم با توافقات هرچه زودتر تکمیل شود.

,

مرتضی شاهنظری در خصوص ورزش همگانی بیان داشت : ورزش همگانی با مسئولیت آقای کاظمیان رییس هییت ورزش همگانی فعال وچندین ایستگاه ورزشی در پارک ساحلی زاینده رود ،محله های دینان ، ولاشان قرار داه شده است .

,

وی در پایان گفت : درچه  زمانی که آقای رحیمی در مقام مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان بودند به خاطرفعالیت های ورزشی و داشتن پتانسیل بالا مستقل عمل می کرد ولی درحال حاضر به دلیل برخی مشکلات از این مزیت دیگر برخوردار نیست و خواسته مسئولان و ورزشکاران این است تا درچه به طور مستقل و به روال قبل بازگردد و همچنین از مسئولان تقاضا داریم نگاه ویژه ای به ورزش و ورزشکاران شهر درچه داشته باشند.

,

شهر درچه در ۱۲ کیلومتری جنوب غربی اصفهان واقع شده که شامل پنچ منطقه درچه ، اسلام آباد ، دینان ، ولاشان , شمس آباد  می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه