اخبار داغ

یزدی‌ها در سال 95 چه خودروهایی وارد کردند؟

یزدی‌ها در سال 95 چه خودروهایی وارد کردند؟
آمار گمرک کشور نشان می‌دهد در 12 ماه سال گذشته 152 خودرو به ارزش 4 میلیون و 451 هزار و 982 دلار از طریق کمرگ استان یزد به کشور وارد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرفرهنگ، آمار گمرک کشور نشان می‌دهد در 12 ماه سال گذشته 152 خودرو به ارزش 4 میلیون و 451 هزار و 982 دلار از طریق کمرگ استان یزد به کشور وارد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرفرهنگ,

ارزش ریالی این خودروهای وارداتی 138 میلیارد و 120 میلیون و 446 هزار و 285 ریال در آمارهای رسمی گمرک به ثبت رسیده است.

,

خودروهای هیوندا سانتافه، هیوندا سوناتا، هیوندا توسان، تویوتا کرولا، تویوتا راو4، کیا اپتیما، کیا اسپورتیج، کیا سراتو، لکسوس، مرسدس بنز و بی ام وی از خودروهایی بوده‌اند که از کمرگ استان یزد ترخیص شده‌اند.

,

 درمیان خودروهای وارداتی، خودرو سواری هیوندا سانتافه و کیا اسپورتیج به ترتیب با 48 و 26 دستگاه بیشترین فراوانی و خودرهای BMW و لکسوس نیز به ترتیب با 3 و 4 دستگاه کمترین فراوانی را داشته‌اند.

,

بررسی آمارها حاکی از آن است که واردات 15 عدد مرسدس بنز E20 از گمرک یزد نزدیک به یک میلیون دلار هزینه در برداشته و این خودرو گران‌ترین خودرو وارداتی در این مدت بوده است.

,

گفتنی است این خودروها از مبدأ کشورهای آلمان، امارات متحده عربی، کره و چین به مقصد ایران صادر شده‌اند که در این میان بیشترین خودرو از کشور امارات متحده عربی وارد شده است.

,

انتهای پیام/ق

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه