اخبار داغ

با کسب حداکثر آراء؛

بهزاد زارع، دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه محقق شد

بهزاد زارع، دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه محقق شد
بهزاد زارع با کسب حداکثر آراء برای دومین سال پیاپی بعنوان دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه محقق انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار ابصار، بعد از ظهر امروز انتخابات دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه محقق اردبیلی با حضور اعضای کانون در خانه فرهنگ این دانشگاه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار ابصار،, خبرنگار ابصار،,

بهزاد زارع دانشجوی کارشناسی رشته کامپیوتر دانشگاه محقق اردبیلی با کسب حداکثر آراء برای دومین سال پیاپی بعنوان دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه محقق اردبیلی انتخاب شد.

,

وی با بیان اینکه انتخابات بهانه ای برای حفظ ساختار ، تشکیلات و چارچوب یک مجموعه است به تشریح اهداف برگزاری انتخابات کانون پرداخت.

,

زارع در ادامه سخنان خود به بیانات رهبر انقلاب در خصوص قرآن کریم پرداخت و گفت: سیاست های کلی کانون قرآن دانشگاه در جهت اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ها و برطرف کردن دغدغه های ایشان در اینخصوص است تا دانشگاه از تهاجم فرهنگی ضد قرآنی در امان باشد.

,

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه محقق اردبیلی به برنامه های به اجرا درآمده کانون در سال گذشته اشاره کرد و گفت: کلاسهای آموزشی، اکران فیلم ، نشریات دانشجویی ، محفل انس با قرآن، اردوهای تفریحی از جمله برنامه های به اجرا درآمده در سال گذشته بود.

,

وی از گسترش فعالیت های قرآنی در سالجاری خبرداد و گفت: دعوت از قاری های بین المللی در سطح دانشگاه و راه اندازی اتحادیه مستقل برای کلیه کانونهای قرآن در سطح کشور از جمله برنامه های پیش روی کانون قرآن و عترت در دانشگاه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه