اخبار داغ

استاندار آذربایجان‌شرقی در دیدار با هیأت فرهنگی جمهوری آذربایجان؛

با ایجاد 10 موزه جدید تبریز را به شهر موزه‌های ایران تبدیل می‌کنیم/ لزوم اجرای برنامه‌های مشترک هنری بین تبریز و باکو

با ایجاد 10 موزه جدید تبریز را به شهر موزه‌های ایران تبدیل می‌کنیم/ لزوم اجرای برنامه‌های مشترک هنری بین تبریز و باکو
استاندار آذربایجان شرقی به ایجاد موزه‌های جدیدی در سطح تبریز اشاره کرد و گفت: تبریز به علت قدمت چندین هزارساله خود و با ایجاد 10 موزه جدید، این شهر را به شهر موزه‌های ایران تبدیل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در دیدار با هیأت فرهنگی جمهوری آذربایجان، با اشاره به توسعه روابط بین دوکشور، اظهار کرد: روابط بین ایران و آذربایجان در چهار سال  گشایش‌های زیادی داشته است که رفت‌وآمد بیش از 50 هیأت اقتصادی و تجاری از دو کشور یکی از نمونه‌های آن است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج, اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در دیدار با هیأت فرهنگی جمهوری آذربایجان، با اشاره به توسعه روابط بین دوکشور، اظهار کرد: روابط بین ایران و آذربایجان در چهار سال  گشایش‌های زیادی داشته است که رفت‌وآمد بیش از 50 هیأت اقتصادی و تجاری از دو کشور یکی از نمونه‌های آن است. ,

وی با اشاره به ایجاد 10 موزه جدید در تبریز، افزود: تبریز با تاریخ چندین هزار ساله خود یکی از شهرهای تاریخی ایران است و بنا داریم که با ایجاد 10 موزه جدید، این شهر را به شهر موزه‌های ایران تبدیل کنیم. 

,

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که تبریز 2018 فرصت مناسبی برای توسعه مناسبت‌های فرهنگی ایران و آذربایجان است، خاطر نشان کرد: با توجه به حضور گردشگران مختلف در تبریز، علاقه‌مندیم برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری بین تبریز و باکو طراحی و اجرا شود. 

,

جبارزاده به استفاده از تجربیات جمهوری آذربایجان در زمینه گردشگری اشاره کرد و افزود: همکاری شرکت‌های گردشگری و تسهیل رفت‌وآمدها بین دو کشور به‌ویژه در زمینه صدور ویزا، می‌تواند موجب توسعه گردشگری بین دو کشور شود. 

,

وی ابراز داشت: آماده اجرای دستورهای رییس جمهور مبنی بر توسعه بی‌قیدوشرط روابط با جمهوری آذربایجان هستیم و امیدواریم سفر هیأت فرهنگی آذربایجان به تبریز سرآغاز دوره جدیدی از مناسبات فرهنگی بین دو کشور باشد. 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه