اخبار داغ

با شعار زندگی سالم و با نشاط صورت گرفت؛

برگزاری جشنواره غذای سالم و سنتی در دماوند

برگزاری جشنواره غذای سالم و سنتی در دماوند
جشنواره غذای سالم و سنتی، با شعار زندگی سالم و با نشاط، غذای سالم و زندگی سالم، با همکاری شبکه بهداشت و درمان و امور بانوان فرمانداری شهرستان دماوند با حضور مسئولان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ بعدازظهر امروز جشنواره غذای سالم و سنتی، با شعار زندگی سالم و با نشاط، غذای سالم و زندگی سالم، با همکاری  شبکه بهداشت و درمان و امور بانوان فرمانداری شهرستان دماوند با حضور مسئولان برگزار شد.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا,  بعدازظهر امروز ,

لیلا زعفرانی ، مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تارود اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره تأکید بر مصرف غذاهای سنتی و مواد غذایی ارگانیک است؛ بنابراین فرهنگ‌سازی در این خصوص در راستای کاهش مصرف نمک و روغن موردتوجه قرار گرفت.

, لیلا زعفرانی ، مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار , پایگاه خبری تحلیلی تارود , پایگاه خبری تحلیلی تارود, اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره تأکید بر مصرف غذاهای سنتی و مواد غذایی ارگانیک است؛ بنابراین فرهنگ‌سازی در این خصوص در راستای کاهش مصرف نمک و روغن موردتوجه قرار گرفت.,

وی گفت: استفاده از مواد غذایی سالم، سبزیجات، لبنیات به‌ویژه حبوبات، روش پخت صحیح، کاهش مصرف نمک و روغن و همچنین طعم مطلوب، ازجمله مواردی است که در جریان داوری حائز اهمیت است.

, وی گفت: استفاده از مواد غذایی سالم، سبزیجات، لبنیات به‌ویژه حبوبات، روش پخت صحیح، کاهش مصرف نمک و روغن و همچنین طعم مطلوب، ازجمله مواردی است که در جریان داوری حائز اهمیت است.,

مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان دماوند تصریح کرد: امیدواریم تا با برگزاری این جشنواره، بتوانیم در جهت فرهنگ‌سازی در استفاده از مواد غذایی لازم در سفره‌های ایرانی اقدام مؤثری انجام دهیم.

,

به گزارش  تارود، در پایان این جشنواره غذا در شهرستان دماوند، به بانوان شرکت‌کننده در این جشنواره هدایایی تقدیم گردید.

,  تارود,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه